Data e postimit: 2017-03-10 19:45:21
Lexime: 12516
Pylli i Djegur
Lloji: Tregime per femije
Tema: Ne kete tregim eshte ngjarje e vertete...
Autori: Leorenti
Shkolla: Faik Koinca
Klasa: 4
Qyteti: Prishtine
E-mail: leorenti.shiqew2134@outlook.com


Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vrapova per ti lajmeruar prinderit.Une erdha te prinderit dhe i tregova:
- Mami dhe Babi e gjithe pylli morri flake.
- Menjehere , thane te dy prinderit..
I lajmeruan menjehere zjarrfikeset dhe andaj zjarrfikeset erdhen menjehere.
Ku eshte djegur , thane zjarrfikeset.
Atje , thashte une..
Dhe vrapuan zjarrfisket vrapova edhe une bashke me ata..
Dhe filluan te fiken por u fik..
Andaj zjarrefikeset shkuan dhe pylli u ndot shume e me shume.
Une u merzita shume andaj me pylli prej asaj dite me pylli eshte be me i ndotur....

Vepra te ngjashme
Autori: Ajla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pylli I lulezuar
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli eshte vete jeta jone prandaj mbroje.
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pylli
Pyll,o pyll i dendur cfare magjie fsheh ti? Nje drite...
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Naten ne pyll
Naten ne pyll, eshte shume qete dhe bukur. Aty shndrin kurdohere nje yll, dhe xixellonjat ndrisin si flutur. Ne pyll degjohen tinguj ngacmues, por mos kini frike. Pylli eshte gjithmone ftues, ndaj ejani ta eksplorojme te gjithe.
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: viti ri
Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u zgjova rashe shkalleve poshte ne dhomen e dites poshte bredhit te stolizuar me shum stoli pashe dhuratat nga te cilat u mahnita nga koperinat e tyre. Pas...
Autori: Ana Kodra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flet per pyllin e vetmuar kur njerezit e shkaterrojne
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht pyetje e persosur per ti thene lamtumire pislleqeve.Ja ky esht momenti per tju thene stop plehrave.Pse?Sepse toka eshte vendi ku ne jetojme ku ne hedhim te ...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj prinderve
prinderit e mi prinderit e mi i dua shume ata u kujdesen per mua gjer ne kete moshe tani u rrita duhet te mesoj te mbaroje shkollen me sukses studimet ne fakulltet ti mbaroj me 10 e pastaj te hy ne pune e te gjitha te mirat qe me ben pri...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.đŸŒČâ˜˜ïžđŸ€đŸŒłđŸŒżđŸƒ.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Korrik
NjĂ« afsh i dendur avullon nĂ« erĂ«, po pĂ«rvĂ«lon njĂ« djellĂ« porsi prushi. U poq kajsia.Bari Ă«shtĂ« i prerĂ« Rri nĂ« shullĂ«r njĂ« zog ardhushi. Prej kaq tĂ« nxehtĂ« shqerrat, janĂ« hequr. NĂ«n druzĂ«ri ku pik'e vapĂ«s iku. Çlodhen...dirgjen...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Korrik
NjĂ« afsh i dendur avullon nĂ« erĂ«, po pĂ«rvĂ«lon njĂ« djellĂ« porsi prushi. U poq kajsia.Bari Ă«shtĂ« i prerĂ« Rri nĂ« shullĂ«r njĂ« zog ardhushi. Prej kaq tĂ« nxehtĂ« shqerrat, janĂ« hequr. NĂ«n druzĂ«ri ku pik'e vapĂ«s iku. Çlodhen...dirgjen...




Komentet e fundit!

Emri: amari
Email: fitimsekiraqa@gmail.com
Komenti: pershendetje

Emri: amari
Email: fitimsekiraqa@gmail.com
Komenti: jeni ma te mirte

Emri: bali
Email: bali.mali@hotmail.com
Komenti: rren o

Emri: rinor
Email: rinor-1@outlook.com
Komenti: 123



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com