Data e postimit: 2015-01-17 20:04:27
Lexime: 6190
Mengjesi i vitit te ri
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: viti ri
Autori: Yllka Kastrati
Shkolla: Avni Rrustemi
Klasa: VI
Qyteti: Kamenice
E-mail: yllka-princessa@hotmail.com


Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u zgjova rashe shkalleve poshte ne dhomen e dites poshte bredhit te stolizuar me shum stoli pashe dhuratat nga te cilat u mahnita nga koperinat e tyre. Pas pak erdhen prinderit e mi dhe i pyeta per ke jane keto dhurata pastaj mora pergjigjien e mrekullueshme kur ata thene jane per ty. Hapa te gjitha dhuratat dhe ishin te gjitha shume te bukura. Kur u ulem per ta ngrene mengjesin e vitit te ri poshte deres se koridorit aty me afer pashe nje dhurate te vogel edhe per ate pyeta njejte por edhe prinderit e mi me dhane te njejten pergigjie u ngriva menjehere nga karriga dhe e lashe mengjesin e shijeshem te vitit e ri pas dhe vrapova ta hapja dhuraten.... E dini cfare ishe ishe libri i cili enderroja ta bleja i shkrimtares time te preferuar.Pas pak sekondash ndegjova nje ze i cili theriste me te madhe zgjohu zgjohu eshte koha per ne shkolle... u zgjova pa pritur dhe mnjehere pashe qe edhe libri mengjesi i shijeshem i vitit te ri dhe dhuratat e tjera te medha te gjitha ishen nje enderr e cila shprsoj te me realizohet ne te ardhen time..

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: 8 Marsi
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nj...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: Xhijnesa Hodaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Endrra ime
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezimi dola me vrap jashte,pa pritur me zuri syri nje djalosh i cili nuk levizte fare nga vendi , buzet e tij te thara vuanin per nje pike uje.Verdalle me sil...
Autori: Madita Syla 🦋 · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditelimdjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokite...
Autori: Madit Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditëlindjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: annabella · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: koshi i plerave
kur te pashe tek koshi i plerave me ty rashe ne dashuri kur te pashe qe po mblidhje kanace mendova se ti je goc per shpi
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Rindrit Telaku · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: E VERTETA IME
Heren e pare... Veq emrin e mbiemrin ta pashe... Mbiemri i njohur! Pyeta,kush eshte pastaj te pash ne shkolle,nuk e dija se je ti pastaj te permenden,ste njoha kur...fat perseri na takoi veq me shikoje,veq te shikoja "Qpo ndodh..mos me hyri ne ze...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...




Komentet e fundit!

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: shume e mire!bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com