Data e postimit: 2019-10-17 21:39:16
Lexime: 5150
plaku dhe deti
Lloji: Tregim
Tema: plaku dhe deti
Autori: Medina
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: Kl:Vlll
Qyteti: Lipjan
E-mail: medina.rrustemii1@gmail.com


Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta kapur ate peshk me von e kapi dhe duke e nhre me sa fuqi kishte dhe preu doren por nuk u derzua dhe e zuri dhe e lidhi per barke por peshkaqenet u mblodhen dhe e hengren peshkun dhe u kthye ne shtepi por kishte sollur vetem eshrat e peshkut.

Vepra te ngjashme
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Anton Papleka · Lloji: Analize letrare · Tema: Vdekja e lisnajes
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te aferm.U kthye ne shtepi zemervrare.Ne sy i rrinin trungjet e kalbura cungjet e zeza te rrethuara me kurora te permotshme kerpudhash dhe nje pyetje gerryese qe ...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: shtepi dhe familja
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shtepi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo ku ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo ku ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa e te ndritcme shtepi eshte ajo qe kalon netet e ftohta p...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...




Komentet e fundit!

Emri: huuuuuuuuuuuu
Email: huuuu@outlook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com