Data e postimit: 2013-03-22 12:25:54
Lexime: 7810
MIQTE
Lloji: Tregim
Tema: lazdrani
Autori: GIZEM SAID
Shkolla: ISMAIL QEMALI
Klasa: E PESTA PES
Qyteti: SHKUP-MAQEDONI
E-mail: gizem_said@hotmail.com


Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,iu afrua dhe zuri ta ledhatoje gjyshin duke i thene
-A u lodhe, gjysh?Si e kalove diten?Por ti je i fort dhe slodhesh.Edi un kete!
Gjyshi e kuptoi se Laurati qapkeni donte qe gjyshi ti jepte ndonje euro,ose se paku ,50 cent.Ather i tha:
-A ben te me trgosh diqka?Ama te verteten!
-Une jam serioz.Gjysh!Si do mund te te genjeja?-tha Laurati.
-Kujt i friksohesh me shume?
Leurati menjiher iu pergjigj:
-Babit!
-E gjyshit pse jo?
-Kjo dihet,Gjysh!Ty te kam mik dhe mikut ske pse ti friksohesh.
-Ather,mos iu frikso me as babit!
-Por ,qysh ,kur ende nuk e kam mik?
-Ndoshta do te mund te te mroj une!
-Gjysh ,sot me mir me jep 1 euro!

Vepra te ngjashme
Autori: Riad Misini · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi Im
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E Tua Kurr Si Harroj Me Mesove Mua Gjysh Si Te Veproj Gjysh More Gjysh Tasht Ti Ku Qendron Ne dhe te Ferizajit Aty Po Pushon
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Gjyshit Gjithë jetën u mundove Gjithë jetën punove Që kur të plakësh Të kesh nder nga bijt Shumë të mira mi mësove Jam krenar me ty Gjysh i dashur Të dua përgjithnjë .
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: Paratë
Fillon nje femije te qaje. nje njeri i thote: qfare ke qe po qan? Xhaxhi me kane humbur 1 euro. Ja merri nje euro vetem mos qaj. Fillon prape te qaj. Po tash ç'ke?Po te mos i kisha humbur ato nje euro, tash do t'i 2 euro.
Autori: Elira · Lloji: Ese informuese · Tema: familjen
ELIRA.Tani une jam gati ne gjumm po ti oo gjysh ku je??? sot nuk me the naten e mir sot une kam zene vendin tend sot une kam fjet ne krevatin tend pseeee,pse ta ze une vendin tend jo gjyshh jo mos mendo ashtu vendin tend smun ta ze askush nganjeher themm ...
Autori: flogersa koleci · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: gjiyshi im i dashur
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dhe ai eshte gjyshi im .Mora rrugen dhe u nisa drejt vendit ku prehet ai ne paqe .Dielli ishte duke perenduar dhe vargulli duke shkelqyer ne fytyren time si ...
Autori: Edonis Buzhala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjysh,Dashuri
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me tregonte perralla qe tme zinte gjumi,personi i vetem qe ngado qe shkonte sa here qe me shikonte kishte gjithmon nje tufe me lule per mua,personi qe me eduk...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
Autori: Alberije Kasabaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: pavaresia e kosoves
Une sot po rritem e lire ne vendin tim per kohen e luftes me tregoi gjyshi im ! me tha te mesoj dhe me uroi shendet rritu mbesa e gjyshit se tani ke shtet.me rrefeu si vuajti ne burgjete serbise qe neve te na vije kjo dite e lirise!!! me ...




Komentet e fundit!

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: hmmmmmmmmmmm

Emri: Arona
Email: Aronaqeriqiarona12@live.com
Komenti: Shummmmm interesant

Emri: aannna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: hahahahaha 'me jep 1 euro se e rregulloj vete punen me babin'. bravo laureti. qenka kacak i vertete ai qen i vogel

Emri: sejhan shaban
Email: sejhan_sh@hotmail.com
Komenti: shkelqyer



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com