Data e postimit: 2021-02-07 15:30:50
Lexime: 5308
Gjyshi im
Lloji: Pershkrim
Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Autori: Mikela.DRK
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: 6a
Qyteti: Elbasan
E-mail: durakumikela@gmail.com


Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse edhe ate e dua shume shume.Kur erdhen te dyja tezet nga jashte shtetit gjyshi filloi te qante...nuk e di por besoj se ishin lot gezimi,por ishte hera e pare qe e shikoja ate te qante.Kam nje lidhje te forte me gjyshin saqe askush smund te na ndaje,eshte si ajo shprehja"NE KEMI NJE ZINXHIR AQ TE FORTE SA ASKUSH S'MUND TE NA NDAJE".Cdo te premte gjyshi shkon ne xhami,dhe sa here qe vjen ne shtepi nuk harron asnjehere te me bleje dicka.Une e dua shuuuuuuuuuuuuuume gjyshin tim.

Vepra te ngjashme
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: lazdrani
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,iu afrua dhe zuri ta ledhatoje gjyshin duke i thene -A u lodhe, gjysh?Si e kalove diten?Por ti je i fort dhe slodhesh.Edi un kete! Gjyshi e kuptoi se Laur...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: flogersa koleci · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: gjiyshi im i dashur
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dhe ai eshte gjyshi im .Mora rrugen dhe u nisa drejt vendit ku prehet ai ne paqe .Dielli ishte duke perenduar dhe vargulli duke shkelqyer ne fytyren time si ...
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...
Autori: SEJHAN SHABAN · Lloji: Poezi dashurie · Tema: O MESHIRUES O GJITHFUQISHEM
ME KRIJOVE MUA NENEN E BABANE GJYSHIN TIM TE DASHUR POR EDHE VELLANE TE GJITHE JEMI BASHKE PER TY BESOJME ME NAMAZIN TONE TY TE ADHUROJME EMRIN TEND E PERMEND CDO PUNE KUR FILLOJ FALIMINDERIME TE SHPREHI CDO PUNE KUR MBAROJ
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...
Autori: Lime Koci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me mire i forte apo i zgjuar
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre.Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithcka eshte mbushur me nje heshtje shurdhuese dhe nje zbrazeti shqetesuese qe ndalon gjithcka .Ndersa ne e ndjejme kudo ,ne ajer ,ne gjestet e njerezve apo shi...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
Autori: miri hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miq e shoke
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com