Data e postimit: 2015-01-26 20:05:32
Lexime: 8817
Gjyshi Im
Lloji: Leter
Tema: Gjyshi Im
Autori: Riad Misini
Shkolla: Vezir Jashari
Klasa: Vllll-1
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erdjan.98@hotmail.com


Gjyshi Im

Gjysh I Dashur
Sa Fort Te Dua
Sa Fort O Gjysh
Me Mungon Mua

Lojrat,Mesimet E Tua
Kurr Si Harroj
Me Mesove Mua Gjysh
Si Te Veproj

Gjysh More Gjysh
Tasht Ti Ku Qendron
Ne dhe te Ferizajit
Aty Po Pushon

Vepra te ngjashme
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: lazdrani
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,iu afrua dhe zuri ta ledhatoje gjyshin duke i thene -A u lodhe, gjysh?Si e kalove diten?Por ti je i fort dhe slodhesh.Edi un kete! Gjyshi e kuptoi se Laur...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Rrefenja · Tema: Gjyshi im.
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon A thu pse ti mu kaq shum pom mungon? Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty, e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Gjyshit Gjithë jetën u mundove Gjithë jetën punove Që kur të plakësh Të kesh nder nga bijt Shumë të mira mi mësove Jam krenar me ty Gjysh i dashur Të dua përgjithnjë .
Autori: Elira · Lloji: Ese informuese · Tema: familjen
ELIRA.Tani une jam gati ne gjumm po ti oo gjysh ku je??? sot nuk me the naten e mir sot une kam zene vendin tend sot une kam fjet ne krevatin tend pseeee,pse ta ze une vendin tend jo gjyshh jo mos mendo ashtu vendin tend smun ta ze askush nganjeher themm ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Endrit Ceka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Na erdhi pavarësia që shumë gjatë e kemi prit Shumë vëllezër e motra dhanë jeten për ket dit Per ket ditë luftuan gjysh e katragjysh Te mos na sundojë me shkjau i Serbis UQK-në s'do ta harrojmë për gjithë jetën do ta kujtojmë...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Bineqt e meses
22 korriku befasi Po na vin binjaket ne shtepi Ugzu vendi u gzu shpia U gzu shpia mrekulli Po na vin dy djem ne shpi Nana gjysh shum u gzu Mesa jeme si ka pshtu Operaciani shum i leht 2 djem florjana e ejte Na ka sjell ne jet Nana gjyshe ...
Autori: Klea · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dashuria për njerëzit e tu më të dashur
Dua të kthej kohën pas Vitet e shkuara kalojnë varg E lumtur vitin 2006 thërras ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Jutbina Metaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
Autori: ELDA BERISHA · Lloji: Analize letrare · Tema: MESUESI
MESUESIN TIM SHUM E DUA SEPSE AI KUJDESET FORT PER MUA ME MESON ME EDUKON KURR TE MIRAT E TIJ SDO I HARROJ
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...




Komentet e fundit!

Emri: era
Email: era@hotmail.com
Komenti: oh me ben te qaj sepse edhe mua me mungon gjyshi me i dashur qe gjithmone e kam pasur prane

Emri: violeta
Email: adelina.ibrahimi1@hotmail.com
Komenti: shume mire e paske bo se edhe mua me mungon gjyshi im i dashur qe e kom dasht shum

Emri: egi
Email: egi@gmail.com
Komenti: bravoooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com