Data e postimit: 2020-12-10 19:39:32
Lexime: 6744
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Jeta gjate ballafaqimit me Koronavirusin
Autori: Tuana Durmishi
Shkolla: "Naim Frasheri" - Tetove
Klasa: Vlll
Qyteti: Tetove
E-mail: tuanadurmishi2007@gmail.com


Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetësh të shumta afro 2.000000 njerëz ne tërë botën, shkaktar i të gjitha këtyre fatëkeqtsive ishte Covid-19, një virus i ri i cili ishte përhapur në Kinë, shtetin me më shumë banorë në botë.Më pas filloi të përhapej në cdo vend,cdo ditë e më shpejt.Për fat të keq u përhap edhe në shtetin tonë.Dita ditës rastet shtoheshin dhe ne filluam të mbanim rendin higjienik më mirë sec e kishim mbajtur.Rastet positive me Koronavirus shtoheshin cdo ditë dhe neve na u pakësonin mundësitë për ta vazhduar shkollën. Një ditë erdha nga shkolla e lodhur dhe u ula në divan që të pushoja pak e të shikoja dicka në televizor dhe papritmas degjova lajmin e hidhur për të gjithë nxënësit, do të bënim 14 ditë pushim larg shkollës.Unë disi nuk u ndjeva edhe aq keq pasi do të clodheshim pak nga gjithë atomuaj me mësime, pa e ditur se ato 14 ditë do të shndërroheshin në 4 muaj të plotë pa shkollë.Në githë këto javë ne nuk duhej ta shpenzonim kohën kot, andaj unë kam lexuar disa libra, kam luajtur me shkoët e shoqet e lagjes gjithmonë duke i respektuar masat për parandalimin e Koronavirusit.
Kaluan muaj të tërë dhe erdhi përsëri viti i ri shkollor online pavarësisht se të gjithe nuk e parapëlqejmë këtë lloj mësimi në distancë ligjin assesi nuk duhet ta thejmë.Tani më së miri e kuptova se cfare do të thotë shkolla dhe asnjëherë nuk do të them se shkolla është e bezdisshme dhe mezi po pres të mbarojë pasi diturinë dhe këshillat që t’i jep shkolla askush në jetë nuk mund të t’I zëvendësojë.

Vepra te ngjashme
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
"Shoqëria" Kaluan shum , vite që nga mëngjesi deri , tek mesdita me ju çdo , ditë rrija.Me ju u msova , dhe fare sdoja të kalonte , ora çdo fillim jave mezi e , prisja që tju takoja.Sa her me ju debatoja hala pa , kaluar ...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua, më zgjon herët për çdo ditë për në shkollë më përgatit . Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon, dhe më jep këshilla qe në shkollë ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...




Komentet e fundit!

Emri: hh
Email: brikeaselimi10@gmail.com
Komenti: mos ha mut

Emri: Bulza Abdili
Email: nesrinebbb@gmail.com
Komenti: Te lumte!

Emri: ahahhahah
Email: john759@gmail.com
Komenti: Bravoooo

Emri: ertaaaaa
Email: lackaerta@gmail.com
Komenti: bravoo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com