Data e postimit: 2014-08-14 19:23:48
Lexime: 81203
ese per shkollen
Lloji: Ese pershkruese
Tema: SHkolla
Autori: Arbenita Gecaj
Shkolla: "Halit GECI "
Klasa: 8b
Qyteti: Llaush
E-mail: arbenita17@live.com


Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime, shokët dhe shoqet janë si familja ime e dytë, arsimtarët janë si prindrit e mi të dytë. Shkolla është vendi më i shtrenjtë, aty gjej gjënë më të ndritshme "Diturinë", sepse shkolla është çelsi i së ardhmes. Pa shkollë, askush nuk di sesi të sillet, apo sesi të kryejë një punë me rregull, shkolla bëri që ne të mësojmë gjëra të cilat çdo ditë i hasim si vështirësi. Ajo na mësoi shkrim, lexim, llogaritje, historinë e vendit tonë dhe botës, gjuhë tjera dhe shumë e shumë gjëra të cilat nuk kanë mbarim. Për mua shkolla është si një lule që kurrë nuk i ndalet aroma e diturisë.

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: legjendare elira · Lloji: Ese vleresuese · Tema: shkolla ime
vendi me i mir, aroma qe leshon shkolla eshte ushqim i trurit tim, oborri i saj eshte si parajsa, muret e saj jan si shtepia ime shoket dhe shoqet si familja ime e dyt arsimtaret si prindrit e mi te tret shkolla eshte vendi me i shtrenjt aty gjej gjen me ...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua, më zgjon herët për çdo ditë për në shkollë më përgatit . Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon, dhe më jep këshilla qe në shkollë ...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...
Autori: Tuana Durmishi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta gjate ballafaqimit me Koronavirusin
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetësh të shumta afro 2.000000 njerëz ne tërë botën, shkaktar i të gjitha këtyre fatëkeqtsive ishte Covid-19, një virus i ri i cili ishte përhapur n...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per shkollen
Shkolla e rugoves Shkolla e rogoves E pa ni tragjedi U nda pre arsimit, Arsimtari per jet, Kimi biologji Nxënsat e rogoves Shumë janë tu merzit, Per msusin Safet gashi Që kurr ma msim nuk iu jep E prunen uçk-ja ne shkoll La...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Luljeta Rexha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj nenes dhe mesueses
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua më zgjon heret për cdo didtë per ne shkollë më përgatit. Kur mësuesja më jep detyra nëna ime më ndihmon dhe...
Autori: xxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: celularet
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të jep atë ndjesinë e një alarmi, të prish edhe rrjedhën e mendimi a përjetimi. Kjo është gjendja nga e cila askush nuk mund të shpëtojë dot. Ndërsa...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Uniformat
Për mendimin tim është më mirë të kesh uniformë shkolle sesa të mos kesh. Nëse pyesni pse,ka disa arsye si psh.: -nuk mendon se çdo veshësh çdo ditë apo se çfarë modeli do i bësh flokët sepse ke uniformë shkolle që mund ts veshësh çd...




Komentet e fundit!

Emri: anisa
Email: anisa.salihi@gmail.com
Komenti: suksese

Emri: adis
Email: k.murati222@gmail.com
Komenti: shum mir

Emri: mjaft kopjove
Email: mjaftkopjove99@gmail.com
Komenti: Pse kopjon more ? Ta Mësojm Gjuhën Shqipe 7 January 2015 · Ese per Shkollën. Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime, shokët dhe shoqet janë si familja ime e dytë, arsimtarët janë si prindrit e mi të dytë. Shkolla është vendi më i shtrenjtë, aty gjej gjënë më të ndritshme "Diturinë", sepse shkolla është çelsi i së ardhmes. Pa shkollë, askush nuk di sesi të sillet, apo sesi të kryejë një punë me rregull, shkolla bëri që ne të mësojmë gjëra të cilat çdo ditë i hasim si vështirësi. Ajo na mësoi shkrim, lexim, llogaritje, historinë e vendit tonë dhe botës, gjuhë tjera dhe shumë e shumë gjëra të cilat nuk kanë mbarim. Për mua shkolla është si një lule që kurrë nuk i ndalet aroma e diturisë.

Emri: Xhesi
Email: Anonim@live.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: ester
Email: esterpengu2@gmail.com
Komenti: ju lutem shoke a me ndihmoni me nje mbyllje eseje

Emri: ester
Email: esterpengu2@gmail.com
Komenti: me pelqen/

Emri: esma
Email: monda-esa@hotmail.com
Komenti: me pelqen shum shum kojo sidomos esat

Emri: ERISELDA
Email: eriselda@hoxha.gamil.com
Komenti: shkolla eshte e domozdoshme

Emri: Hasan
Email: hasanganggang@hotmail.com
Komenti: Kot fareeeeeeeeeee.

Emri: Joel
Email: joel.sefa@hotmail.com
Komenti: Nje ese shume e bukur po kam kohe deri ne fund te Janarit per nje ese me teme MESUESI/Ja ju lutem mund te beni nje ese me kete teme.🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽 🙏🏽


Emri: eron
Email: eron12@hotmail.com
Komenti: Eseja e mir ama ashume e shkurter mundesisht me te gjata

Emri: Anila
Email: aniladeda114@gmail.com
Komenti:

Emri: rajana
Email: rajana17@live.com
Komenti: shum i bukur teksti te lumshin duart se fal teje mora 5 ne gj.sh

Emri: klea
Email: kleatoska@gmail.com
Komenti: Fale teje mora 10 sot . Shmmmmm flmmmmmmmmmmm/

Emri: Mirush
Email: ajetdreshaj@live.com
Komenti: Mua me nevoitet nje ese per perfundimin e shkolles fillore Ndihme ju lutem🙏🏽🙏🏽

Emri: Mirush
Email: ajetdreshaj@live.com
Komenti: Mua me nevoitet nje ese per perfundimin e shkolles fillore Ndihme ju lutem🙏🏽🙏🏽

Emri: xona
Email: xona14@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur...

Emri: jeta
Email: jeta124@hotmail.com
Komenti: shumë bukur e keni menduar shumë mirë

Emri: donjeta krasniqi
Email: dona.kr@hotmail.com
Komenti: shum e bukur ju pershendes nga sholla JUSUF GERVALLA NEGROVC-DRENAS

Emri: lea
Email: lea23@hotmail.com
Komenti: shum biukur bravo


Emri: arja
Email: arjanita17@hotmail.com
Komenti: e mir shumm por e shkurter me pelqen shum por i shkurter

Emri: abigela
Email: abigelacurraj2016@gmail.com
Komenti: eshte shum shum e bukur

Emri: drita
Email: drita15@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: keti
Email: keti@yahoo.com
Komenti: duhej pak me shum por megjithate ishte thjesht e bukur dhe shm e shkurter per mendimin tim njesoj si ne kl t 5

Emri: mimi
Email: mimi@yahoo.com
Komenti: sikur te thoje pak me teper por megjithate shm e lezecme , e sakte dhe thjesht e mbrekullueshme

Emri: fjolla
Email: fjolla.gashi@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume te lumt

Emri: fjolla
Email: fjolla.gashi@hotmail.com
Komenti: me pelqen shume te lumt

Emri: roza
Email: rozabllata@hotmail.com
Komenti: Shum e bkr

Emri: roza
Email: rozabllata@hotmail.com
Komenti: Shum e bkr

Emri: xpi
Email: xpi@yahoo.com
Komenti:


Emri: Labenita
Email: Labenita_8@outlook.com
Komenti: Disa fjal ishin mbreslenese por,disa jo por,megjithate ti ke nje talent dhe mund te besh me shum se cke bere ketu

Emri: inaa
Email: inaa@gmail.com
Komenti: ky shkrimi a kot se me verte nk mendon kshui per shkollen se ti je nje lloj si moshataret e tu qe nk e duan shume shkollen jane te pakte ata te apasionur pas shkolles P

Emri: ketlina
Email: Ketlinagashi@live.com
Komenti: Shum Shum ese e bukur me pelqen frymezimi yte per shkollen qe e ke shkruar me shpirt dhe me zemer urime ke talent

Emri: ANONIM
Email: aNONIM@live.com
Komenti: Shum Shum bukur e shkelqyer

Emri: arja
Email: arjanita17@hotmail.com
Komenti: shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com