Data e postimit: 2023-09-14 15:08:58
Lexime: 233
Kaloresi i pafat
Lloji: Rrefenja
Tema: Kaloresi i pafat
Autori: Kristjan Konomi
Shkolla: Ramazan Subashi
Klasa: 8
Qyteti: Marikaj
E-mail: kristjankonomi5@gmail.com


Nje kalores vendosi te dilte per gjueti ne liqen.Gjuajtja i rezultoi e pafat,pasi patat u larguan.Ai vendosi te bente nje sy gjum.Papritur nje banore e zones e zgjoi dhe i kerkoi pak mjalte per djalin e saj sepse e kishte semure.Kaloresi pa u menduar dy here shkoi te hoja e bleteve qe ndodhej pak me larg liqenit.Aty afer hojeve jetonte nje dragua qe ushqehej me mjalte.Duke u perpjekur per te marr mjalte papritur drogoi u zgjua nga gjumi.Nga frika kaloresi u largua me te katerta dhe nuk arriti ta marri mjaltin.Kjo mbeti nje histori dhe u trashegua brez pas brezi ne fshatin e kaloresit,dhe legjenda e kaloresit me draguan u be shume e njohur.

Vepra te ngjashme
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: Hakumatuqivrima · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Si te qish vjerren kur e ke mega pidh
ishte dhendri dhe ai e kishte vjerren mega pidh.Ai mendonte se si te shkonte te vjerra me ta qi dhe i thote gruas se tij"Ca te coj nonji gje te mami se kshu mdoli rruga".Gruaja i dha,mjalte,kos,buke.Niset dhendrri dhe ecen gjysem rruge Merr mjaltin e fsh...
Autori: Dilan · Lloji: Fabul · Tema: Dhelpra dhe lejleku
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori nje pjatance dhe i hodhi brenda disa kokrra grure me ilac per gjume.Ajo e vendosi pjatancen ne pyll dhe priti derisa lejleku te vinte dhe te hante grurin....
Autori: Gustav Flober · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: s'ka rendesi · Lloji: Tregim · Tema: Duhet t mbrohemi nga minat.
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ishte i mbushur plot me mina dhe nxenesit duhej te kalonin me kujdes te madh.Por nje dite Arditi kishte marre dhe qenin e tij Lesin me vete. Gjate rruges p...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: dewsferhytr · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ulza bukuroshja e fjetur e turizmit
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dhe ne mori mundësi ... Kjo është një mollë që ka ndaluar pa dashje për fjalë veten e Ulzës Shkopet e Grykës janë kartolina që janë duke u përp...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: LEA · Lloji: Fabul · Tema: Blete rritesi
Dikush hyri ne nje bletore, kur nuk ishte i zoti dhe vodhi mjalte e dyll. PAsi u kthye bleterritesi dhe i pa kosheret bosh, ndenji ne nje ane dhe po vrojtonte me kujdes. Bletet qe po ktheheshin nga kullota e pane dhe iu leshuan per ta thumbuar. Atehere...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: shiu
nje dite vere dalin per piknik nena me djalin. hapin nje cader se i bie dielli, ndenjen ca dhe papritur filloi te binte shi. pasi ra per ca minuta djali beri ne cader dy vrima afer njera tjetres. kur e pa e ema e qortoi dhe i tha se pse i hape ato vrima d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com