Data e postimit: 2013-01-13 05:06:53
Lexime: 5663
Disa momente meditimi...
Lloji: Pershkrim
Tema: Vjeshte
Autori: Edra Bala
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: 10B
Qyteti: Shkoder
E-mail: edra1997@gmail.com


Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak nga pak i shtohen edhe kercitjet e thata e te zhurmshme te gjetheve qe lihen pas nga hapat e mi te shkujdesur. Ngadale eci ne qilimin e arte...Syte s'ngopen se pari e pa kuptuar ne fytyre me rreshqet nje buzeqeshje. Marr fryme thelle e kesaj rralle syte mbyllen vete.
Ndihem e cliruar, e lire, e lumtur...
Kerkoj te hap krahet e te perqafoj me gjithe shpirt ate pamje te magjishme qe me fali aq shume emocione e qe per nje cast me beri te harroj gjithcka..

Vepra te ngjashme
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: eri GaxHo · Lloji: Hartim · Tema: Imagjinata
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri, tak tak,,trokas ne imagjinaten time ... mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen... po i...
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Unazen e dikujt tjeter ne gisht po e mbaj sa here qe e shoh me mall per ty qaj:'( ti me mungon per ate qe je une te kerkoj por askund s'te gjej. Tjetrin kam ne krah, por ty te mbaj thelle ne zemer, jam mbushur me mekate qe s'iu ve dot emer por meka...
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: isabella castillo · Lloji: Poezi personale · Tema: nena
Nje fjale kac e vogel Vetemme dy rrokje qe mbush me dashuri gjithe zemrat e botes Me e embla fjale per veshet e mi me e bukura krijese per syte e mi Ne syte e tu une shoh shkelqim ne gjirin tend une gjej ngushellim dora jote e bute ...
Autori: Bahe · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuri
Mos më harro!! Ku je zhdukur oj perendesh? Që nuk ti shoh ata dy sy!! Të i biem sytë ndesh, E të them sa te dua ty. Të të them një fjalë që skam guxim! Ajo fjalë kaq pa kuptim për disa, Po per mua, Per mua jeten ma ka marr. ...
Autori: Michayd · Lloji: Poezi personale · Tema: dashuria
Naten eshte nje ndjenje e bukur e fshehte smund te mendosh gje tjeter se nje kujtim te embel , te lehte. Syte e tu te bukur po me bindin ngadale te enderroj sonte nje flutur emrin tend ne krahet e saj Nese mengjesi do me braktiste perendimi...
Autori: xheni lama · Lloji: Hartim · Tema: dua te iki larg.......
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
Autori: bora · Lloji: Leter · Tema: mesuesja
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte. Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar. Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me friks...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...




Komentet e fundit!

Emri: dardi
Email: dardi-morina @gmail.com
Komenti:

Emri: Miradije
Email: engjellushja16@live.com
Komenti: a mundesh me ma ba per neser më lejo të flas bre se spo diii

Emri: besartabytyqi
Email: labi_16_12@hotmail.com
Komenti: të lumt Edra je e papar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com