Data e postimit: 2014-05-05 21:15:04
Lexime: 18061
erdhi pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Tema: PRANVERA
Autori: ERMONELA SHEHU
Shkolla: MUHAMET SHEHU
Klasa: 9A
Qyteti: PATOS
E-mail: s.yzeiraj@hotmail.com


Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degjoj nje ze qe te sjell harmoni ne shpirt eshte kenga e bilbilit qe ja dedikon pranveres.Ngre koken lart dhe veshtroj dallandyshet qe fluturojne ne qiellin e kaleter nje pamje madheshtore duke pare se si e thyejne ngjyren e kalter dallandyshet.Ndaloj dhe mbyll syte shijoj eren e kendeshme te luleve ne fushat e gjera ku mbi to zukasin bletet punetore papritur fusha mbushet me ngjyra te ndryshme duket sikur jam ne enderr ferkoj syte dhe shikoj vetem mbretereshat e ngjyrave,fluturat.Pranvera te ben te perjetosh nje enderrr por nje enderr te vertet sepse gjithcka ne te eshte e vertet.Kjo eshte magjia qe te sjell pranvera.

Vepra te ngjashme
Autori: Arlind · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mër...
Autori: ela · Lloji: Hartim · Tema: po vjen pranvera
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndon...
Autori: Rea Pajo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te shihem ne pasqyre shkoj, dhe nga cudia syte fort ferkoj... Vertet aty eshte nje njeri, qe ka dy buze, nje hunde , dy vesh dy sy, POr jo, nuk jam une aty Jo.. keto tipare s'me perkasin mua , ato jane syte dhe buzet e tua. Kjo eshte vertet nje c...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbasdite Vone
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit. Dukej sikur gjithcka ishte...
Autori: Enkeleda Hoda · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stina e pranverës
Nje dite pranverore per here te pare mesova c'eshte pikellimi ndjeja dhembje ne zemer lotet mi pershkonin mollezat me dukej se zogjte nuk cicerojne fluturat nuk fluturojne qengjat nuk blegerojne. Nje xixe e vogel shume e vogel me tha se zog...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...
Autori: Argonita Mullaliu · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Qelin pemet ngjyra-ngjyra Qe t'i bejne frutat e mira Vjen dallendyshja fluturim Kur vjen pranvera ne vendin tim. Bletat puntore gjithmone vallezojne Lule me lule mjalte tubojne Fluturat gjithkund fluturojne Lule me lule kenge kendojne Ka e...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: mishel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stina e pranveres
erdhi pranvera ngjyra ngjyra i gjithe vendi me gezim kendojne femijet urra-urra plot dashuri dhe gezim dallendyshet fluturojne neper qiell gjithe gezim te gjithe i shohim me vemendje dhe brohorasim erdhi pranvera ne vendin tim gezim das...




Komentet e fundit!

Emri: Anisa
Email: urbansystemsshpk@gmail.com
Komenti: Ja9aj

Emri: elvir.xhemaj123
Email: elvir_xhemaj@gmail.com
Komenti: sara xjemaj

Emri: elvir.xhemaj123
Email: elvir_xhemaj@gmail.com
Komenti: sara xjemaj

Emri: jhesahkjgjft
Email: herif_@hotmail.gr
Komenti: kot fare ja ke fut kot dhe ata kuajt buze detit nuk i kemi pare ndonjehere ne cilin kontinent jeton ti !!!!!!!!!!!!

Emri: sherri
Email: sherif_@hotmail.gr
Komenti: budallr shushke

Emri: sherri
Email: sherif_@hotmail.gr
Komenti: edhe femijet e klases se pare e bejne me mire se ti.

Emri: sherri
Email: sherif_@hotmail.gr
Komenti: eshte shum e bukur

Emri: sherri
Email: sherif_@hotmail.gr
Komenti: shume e bukr me ke ndihmuar shume me detyrat



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com