Data e postimit: 2015-09-11 13:03:53
Lexime: 4140
Mos ...
Lloji: Ese filozofike
Tema: Liria
Autori: N.Osmenaj
Shkolla: Dertliu
Klasa: 8
Qyteti: Fier
E-mail: kejsi.merkel@gmail.com


Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e izoluar sa nuk po di me cka te bej.Jam si ne nje kamp,nuk dua me te qendroj ketu.Cdo gje qe shikoj e vesh me neverine time dhe gati cdo atom rreth meje duket si nje objekt i eger.Ajri qe po thith ne kete dhome nuk ka ndryshim nga ai i Gestapos ...mos me ler te cmendem ...thjesht dua te luaj ,te qesh un dua te jetoj e lumtur ,mos po kerkoj shume ?!

Vepra te ngjashme
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Mirnisa Bytyçi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ti
E di ku ndodhem tani? Nodhem aty ku të takova ty. Aty ku shkëlqimi yt ma mori mendjen, aty ku unë thash më në fund e gjeta atë qe dua. E di ku dua të shkoj ! Të shkoj në ato vende që me ty ëndërroj, aty thjesht ku hëna më mjafton ta shikoj, ...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qesh Qesh se gjithmonë do të ndjehesh i ri Problemet do ti zhdukësh Do e përmisosh shëndetin Do t'ia ngritësh vetës imunitetin Me qeshje shumë lehtë bën miq I jep vetës relaksim E vlerëson vet...
Autori: Erika Remark · Lloji: Hartim · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: klea tahiri · Lloji: Hartim · Tema: vellai im
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi kolone · Tema: Ma mbaj zemren
po cmendem kam nje pikellim te thell ne sy ne zemer kam nje plage te madhe endrra ime u rrezua shpresa ra ne gjunj nje barre e rende mbi shpatullat e mia ma baj zemren amanet mbaje mos te bjere ne ato kurthe te pa besa te mos e shpoje plumbi i n...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbasdite Vone
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit. Dukej sikur gjithcka ishte...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...




Komentet e fundit!

Emri: xhesey
Email: xhes@hotmail.com
Komenti: cool



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com