Data e postimit: 2016-01-14 18:53:57
Lexime: 3579
Kroi
Lloji: Pershkrim
Tema: Kroi
Autori: Rinis cani
Shkolla: Halit coka
Klasa: 8d
Qyteti: Kamez
E-mail: Besacani19@gmail.com


Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe rehatine ku ajri i paster dhe cicerimat e zogjve jane si nje ninull qe te vendosin ne gjume.uji i ftohte e i kristalte rrjedh ne hapsiren e pafund

Vepra te ngjashme
Autori: Anisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje dite e bukur
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjte qe ftuturonin nga nje strehe ne tjetren, zerat e femijeve etj. Mendova te kaloja nje dite ne pyll. Mengjesi ishte i kthjellet dhe i ndricuar nga rrezet e...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Buzkuq i luleve pemeve gishtrinjte me manikyr te natyres tek buza çel manaferra e kuqe tek buza çel qershija bukuria e zogjve del gjak nga lendinat kur bie qershija nga dega gjinjte behen fruta
Autori: Ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mali i dajtit
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam enderruar kete vend.Mali i dajtit ishte shume i “bukur” aty kishte “shume” gjelberim. Ai ka nje bimesi te dendur dhe kjo e ben Dajtin nje nga siperfa...
Autori: Eleni · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te ndryshmet qe me ngjyrat e tyre i japin jete te gjelbres se barit dhe leshojne nje arome dehese freskie. Nje puhize pranverore i lekund lulet,barin,gjethet...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: Stela Dedgjonaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Hena
Gjumi iku tok me endrrat mbeta zgjuar,hiç pa gjume, nga kureshtja e veshtroja si shikohej hena ne lume! Me mrekullonte bukuria, hena yjeve u kendoi, ajo t'gjithe i vuri n'gjume, vetem mua s'me mashtroi! Embel buzeqeshi e bukura hene, tinez s...
Autori: Hysen Aleti · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Natyra E ulur po rri E rrethuar nga gjelberimi Thelle ne shput po e ndjeia Ndnjenjen e gezimit Lart ne peme po degjoja Cicerimat e nje bilbili Bukur kenges ...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Albion Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per shpendet
Shpendet jane krijesa me te bukura ne tok. Porpos kesaj shpendet jane puntoresepse me fije kashte ndertojn folet e tyre dhe i rritin zogjte e vegjel. Zogjt krijojn bukuri...
Autori: ornida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Bukuria e kalit është ne vrapim Bukuria e lules është ne lulzim Bukuria e borës është në natyr Bukuria e diellit është në ngrohtësi Bukuria e Jon është në dashuri
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...




Komentet e fundit!

Emri: Endri
Email: Besacani19@gmail.com
Komenti: Uaaaaaaaa sa super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com