Data e postimit: 2014-02-01 18:14:21
Lexime: 4746
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës .

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Buzëqeshja dhe loti i fëmijës Më e lumtura E lumturisë Esht buzëqeshja E fëmijës ...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: Jasmina Neziraj · Lloji: Poezi personale · Tema: Vargu im i lagur me shi
Vargu im i lagur me shi Vjershën me ëndje e kam pëlqyer e pritur Po se fshihet në mua,nuk e kam ditur. Kalova mote e vite rrugëtim me shi Pa ditur për vargun tim të ngrirë në gji. Një natë gushti me shi,syzgjuar Bashkë me dritën e m...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Fatlinda Bici · Lloji: Poezi lirike · Tema: clirimi i Shqiperise
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jeten e flijuan Shume atdhetare per atdheun u shuan Pikoi loti nenes,pikoi loti fmis Pikoi loti gruas,pikoi loti vllaznis U mbulua vendi me gjak trimeror ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Nuk është trimëri Nuk është trimëri T'i bërtasësh nënës Nuk është nder T'i bërtasësh babait Nuk është burrëri Të rrahësh gruan Nuk është njerëzi Të fyesh fëmijën Nuk është trimër...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak tÃ...
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Shtëpia pa fëmijë ,nuk është shtëpi !
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com