Data e postimit: 2016-04-14 10:59:53
Lexime: 3319
Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
Lloji: Thirrje
Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
Autori: Bleron Seferi
Shkolla: "1 MAJI"
Klasa: 7b
Qyteti: Tirane
E-mail: bleri.seferi@hotmail.com


“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë:


Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë.

Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë.

Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur.

Nëse një fëmijë jeton në turp, mëson të ndihet fajtor.
. . .
Nëse një fëmijë jeton në tolerancë, mëson të jetë i durueshëm.

Nëse një fëmijë jeton në inkurajim, mëson të ketë besim.

Nëse një fëmijë jeton në lavdërim, mëson të vlerësojë.

Nëse një fëmijë jeton në çiltërsi, mëson drejtësinë.

Nëse një fëmijë jeton në siguri, mëson të ketë besnikëri.

Nëse një fëmijë jeton në pranim dhe në miqësi, mëson të gjejë dashurinë në botë”

Vepra te ngjashme
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi
Kosova Qdo gje kur shikoj syrin me gezon se qdo gje e mir ne Kosov po jeton. PO jeton liria po jeton pavarsia po gezohet femija. Natyra po jeton, Lulja po lulzon. Erdhi ajo ...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: kur jeton ...
Kur mendon se çdo gjë mbaron, Kujto se je në jetë e jeton, Çdo diteë një gjë e re fillon, E jeta prapë ...
Autori: angela pepkolaj · Lloji: Thenie · Tema: FEMIJET
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit. -Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun. -Ti ushqejë me dashurinë për atdheun. -Të respektojë të drejtat e fëmijës. -Të sigurojë një edukim sa më të...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ne jemi fëmijë Kuptoni pra Ne jemi fëmijë Lozim në diell, borë e shi Më shumë se gjdo gjë Detyrat i përfundojmë Më shumë dashuri i bëjmë Kurr si harrojmë
Autori: Rinesa Gacaferi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Ëndrrat e fëmijëve
Nëse do kem magji e fuqishme do jem, nëse do kem magji çdo gjë do të kem, botën do sundoja si një princeshë, të këqinjët do largoja, kur të bëhesha mbretëreshë! Sa jam ende e vogël, një dëshirë kam, botën e fëmijëve ta kem p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
2 Fëmijët Luanin bashkë Në shkollë shkonin Castet më të bukura Bashkë i kalonin Momentet që kalonin Ishin të mahnitshme Suksesi në shkollë S'u mungoi atyre Dashuria ndaj prindërve Ishte si k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Migjenit Fëmijët e varfër E brengosen thellë Mjerimi i egër Nuk e la të qetë Shkr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Lojrat e Fëmijëve Nisën lojën fëmijët Luajnë pa nda Qeshin bërtasin S'ka kush që i ndan Ngado që shkojnë E duan njëri-tjetrin Kurrë se harrojnë Qastet më të bukura bashkë i kalojnë Vrapojn...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Buzëqeshja dhe loti i fëmijës Më e lumtura E lumturisë Esht buzëqeshja E fëmijës ...
Autori: arta ajazi · Lloji: Analize letrare · Tema: un
un nje dit po lexoja nje tregim per shoqerin ne ate tregim shkruante qe shoqeria ne jeten tende mund te shkaterroj gjithqka por edhe mund ta bej jeten si ne endrrat e tua te cilat ke pasur deshir gjithmon te behen realitet nje dit un pas nje kohe te gjat ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fëmijët në dimër Shumë fëmijë në dimër Mblodhen në fshat Dalin në kodër Që të rrëshqasin Të bëjnë lodër Rrëshqasin me saja Rrëshqasin me ski Fryente veriu Me fuqi Bora kishte mb...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Gjirafa Gjirafa me trup të gjatë E thërrasin qafëgjatë Këmbët si shtylla Qëndron mbi cdo kafshë Jeton në pyje Jeton në lëndina Hanë barë,hanë pemë Rron me kr...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com