Data e postimit: 2014-02-01 18:03:49
Lexime: 5239
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Durimi është shpërblim

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.C'do mundim gjen shpërblim ! 2. Puno ditën ,që të pushosh natën !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Durimi është lis me rremba
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe n...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Pleqëve nuk iu pëlqen nxitimi,por durimi !
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sprovës
Sprova është një testim i së vërtetës ndaj qëndro real e mos ia bëj të keqen vetës, nëse sprovohesh mos u pikëllo por bëhu i fortë e duro. Sprova është caktuar për çdo njeri qoftë ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Grave i ka hije vallëzimi,burrave durimi !
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalë te ndryshme dhe te bukura
Ne jemi adoleshent të trishtuar por me fytyra te lumtura. Muzika është shpëtimi ynë i vetëm nga tmerri i ekzistencës. Nganjëherë të qetë është e dhunshme.
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Vendlindja"
....."Lamtumir vendi im"...... Nga një nën un, u linda...Në një vënd, un jetova.. E aty u rrita,me kalimin,e kohës! Më sfidoi jeta: Me shum ,sfida.. Kur isha i ,vogël. Asgjë ,nuk dija. Pas disa, kohësh: Kuptova, që gjëja, M...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesi
MËSUESIT TIM TË DASHUR - Ibrahim Egriut - Të larguar në mërgim te Ju gjetëm shpëtim, A B C-në na e mësoni nga e keqja na shpëtoni. Kur mendojmë se këtu kemi mbet’ Ju na e ktheni shpresën - na jepni jetë! Shembulli...
Autori: privat · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Personazhi qe me frymezon
Unë kam lexuar librin “I fundmi i Mohikanëve”. Autori që e ka shkruar librin është James Fenimore Cooper. Aty flitet luftrat e shumta që ndërthurin dy fise dhe dy ushtri. Një ndër personazhet më të rëndësishme të atij libri është Unkas...
Autori: bruna · Lloji: Fjale te urta · Tema: njeriu i mire
Durimi, miresia, bujaria ,perulja ,miresjellja tolerimi, pafajesia, sinqeriteti ... keto jane elementet qe perbejne te miren superiore ....Te gjitha keto duhet ti veshe secili nga ne .. sot ...neser .. gjithmone ...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i bamirësisë
Nëse ndonjëherë ndjen në zemër ngushtësi, ilaçi më me ndikim është të bësh bamirësi, nëse nuk ke njohuri për shërimin që përfiton ti, atëherë pa provoje mos ndoshta ndërron mendim ti?! ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com