Data e postimit: 2016-03-08 14:50:27
Lexime: 2889
Fjalë te ndryshme dhe te bukura
Lloji: Fjale te urta
Tema: Fjalë te ndryshme dhe te bukura
Autori: Liridona Isufaj
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: donaa.45@live.com


Ne jemi adoleshent të trishtuar por me fytyra te lumtura.

Muzika është shpëtimi ynë i vetëm nga tmerri i ekzistencës.

Nganjëherë të qetë është e dhunshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i bamirësisë
Nëse ndonjëherë ndjen në zemër ngushtësi, ilaçi më me ndikim është të bësh bamirësi, nëse nuk ke njohuri për shërimin që përfiton ti, atëherë pa provoje mos ndoshta ndërron mendim ti?! ...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena
E dua qiellin, E dua diellin, E dua henën, Por më shume nënën. Ajo është engjull, Është shpirt i qetësis, eshtë yll qe xixëllon e më vështron, më perkëdhel sa herë qe kam nevoj.
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Si ndihem kur jam vetëm ?
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si dieta për trupin.Por edhe dieta një kufi e ka.Nëse abuzon me të,bëhet e dëmshme.E megjithatë unë vazhdoj të rri vetëm.Rri e mendoj.Rri e kujtoj.Ndo...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj k...




Komentet e fundit!

Emri: Bleona
Email: bleona@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com