Data e postimit: 2016-05-26 21:54:07
Lexime: 4032
miresia
Lloji: Fjale te urta
Tema: njeriu i mire
Autori: bruna
Shkolla: thimi marko
Klasa: 10 A
Qyteti: korce
E-mail: brunakorce@yahoo.com


Durimi, miresia, bujaria ,perulja ,miresjellja tolerimi, pafajesia, sinqeriteti ... keto jane elementet qe perbejne te miren superiore ....Te gjitha keto duhet ti veshe secili nga ne .. sot ...neser .. gjithmone ...

Vepra te ngjashme
Autori: Enea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shpresa
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkemoshataret e mi! Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenget dhe vallet e ardhura brez pas brezi, tek veshjet popullore, te cilat i kane shoqeruar njerezit ne gezime, festa e dite te vecanta, ne ritet festive te da...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sinqeritetit
Sinqeriteti ka për detyrë të udhëzoj ty në atë që është e mirë, prandaj mësoja vlerën sinqeritetit sepse të hapen dyert e Xhennetit. Sinqeriteti të dhuron përfitime sepse tÃ...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo liria e njerzve por...liria e shpirtit.
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje nga urrejtja e ta beje te ndjeje edhe kontrastet e lumturise.Por,befas kur njeriu ndjen se realiteti eshte ndryshe.Njeriu ka lindur me pranga e do te vdese...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Alesjo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: lopa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Trashegimia kulturore,vlere e shpirtit te njeriut
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit ne shekuj dhe vite.Monumentet e kultures ne te gjithe vendin Kane nje bukuri te rralle dhe Kane marre vemendje te vecante shume turisteve.Trashegimia kultur...
Autori: elsa gashi · Lloji: Ese informuese · Tema: kujtimete matures
Ato emra qe ne banka shkruam.. Ato detyra qe nga njeri-tjetri i kopjuam.. Ato fjal qe njeri-tjetrit i tham.. Ato "grindje"qe i bem.. Ato "ikje" nga oret e mesimit.. Ato britma neper korridore.. Ato gezime ato hidherime.. Te gjitha keto ne klasen time .. 1...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: dona · Lloji: Poezi lirike · Tema: mesuesi jone
me ty ne kaluam 4 vjet na duket sikur te kishim njohur perjete te veshtire e patem te ndaheshim nga ty ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...




Komentet e fundit!

Emri: Amra Osmani
Email: amra-oliks@live.com
Komenti: Ke gjetur nje moral te lumte !Por ne te vertete ky moral nuk pershtatet me jeten e sotme ! Por me pelqen se si ndoshta te akte ata njerez (si ti) duan ta kultivojne !

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ke te drejte por kush i realizon??



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com