Data e postimit: 2019-07-15 19:59:46
Lexime: 7035
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vdekja
Autori: Sediasvet
Shkolla: Xxxx
Klasa: 123
Qyteti: Xhungel
E-mail: duaababoo@gmail.com


Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk mund ta pershkruaj dot vetmine qe me ka kapluar shpirtin tim,per shkak te kesaj nuk po mundem te mendoj qarte.
Qdo dite ndalem dhe mendoj dhe e pyes veten pse une jetoj kur nuk dua,kur ka shume njerez qe e duan kete mundesi.
Ndersa disa njerez gjykojn jeten time pa ditur fare asgje,ti mos shiko pamjen e jashtme timen nese une qeshi kur jam me shoqerine ti nuk je me mua cdohere per ta kuptuar dhimbjen time ne shpirt,dhe te lutem mos gjyko njeri jo vetem mua nga pamja e jashtme,kjo eshte sikur te shikosh kopertinen e nje libri dhe duke mos e pelqyer ate pa e shikuar fare cfare tregimi mund te jete brenda saj.
Te gjithe kemi veshtirsi ne kete jete por disa njerez na e bejne edhe me te veshtire duke nderhyre ne jetet tona.
Edhe nje her po e perseris te jetosh eshte po aq e bukur sa edhe te vdesesh te shpetosh nga keta njerez✌

Vepra te ngjashme
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Anxhela Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vdekja dhe perjetesia
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht me vdekjen, miresine dhe perjetesine. Askujt nuk I kushton asgje te bej dicka te mire ne jete per veten dhe njerzit qe e rrethojne.Perkundrazi e ben ate nj...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Ronela koçi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia ...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit. Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: aurora bega · Lloji: Ese krahasuese · Tema: biblioteka
Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trurin tone .Te pakte jane ata persona qe kan nje biblioteke te "vertete", ti mund te kesh nje biblioteke , por a e ke hapur ndonjehere hyert e ...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...




Komentet e fundit!

Emri: c
Email: c@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com