Data e postimit: 2014-08-27 08:37:55
Lexime: 2864
bloodymery
Lloji: Leter
Tema: fantazmat
Autori: xhulja
Shkolla: petronin luarasi
Klasa: 11b
Qyteti: tirane
E-mail: xhuljasufaj@yahoo.com


bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri .
bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri
bloodymeri e veshur si nuse del si samra neper puse .
bloodymeri thot une te vras une i them nuk ta zgjas ta kercas.
bloodymeri del neper pasqyra me thot mua kam 100 fytyra.
bloodymeri thon te vret une ja bej 8 me 8 .
blooodymeri blodymeri top sheqeri top sheqeri bloodymeri thot e kam una hajt ma ha mutin te sumaaa.
boodymeri del naten von i ndez dritat porsi neon kudo qe shkon.
bloodymeri trrem femijt me surratin e saj si shtrige.

Vepra te ngjashme
Autori: Klea · Lloji: Romane · Tema: Shoqeria
Teksa rendja neper germja enderroja qe te viNte ajo kohe qe edhe une te flisja per shoqerin,por nuk mund te thoja qe kisha ate shoqerine si neper endrra....Nje dite prej ditesh u ula ne nje shkemb i cili nisi te me udhezonte dallimin mes te mires dhe te k...
Autori: Elma>Albina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Bora ne qytetin Tim
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi kolone · Tema: per nenen time te shtrenjte
sa e shtrenjte eshte nena e kristalte porsi hena ajo eshte shume e mire shume e embel shume e dlire eshte e embel si sheqeri eshte e rrepte si hitleri zemra te behet mal kur gabimet ajo ti fal qe kur me keshillen e saj te pare gjithcka te...
Autori: anto · Lloji: Anekdota · Tema: tradhetia
djali mer ne telefon vajzen dhe i thot: - zemer c far po ben? vajza i thot: - ja, ri, po mendoj per ty po ti cfar po ben? - ja, kam filluar pun ne lokalin qe erdhe ti tani po meqenese ra llafi co pish???
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: Laura çala · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Genjeshtra dhe e verteta
Cdokush thot Genjeshtra Cdokush thot Te verteta Ne raste te caktuara Ato duken me te lehta Mos fluturo ne qiell Mos lundro ne det Kthehu me kemb ne tok Duhet te thuash nje te vertet Cliroje mendjen Mos te te dridhen ato duar Sepse nje g...
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: ahahhaah
Ishin nje here 3 budallenj dhe nje dite psikologu i thirret ne zyre per te pare nese ishin sheruar. Secilit iu jep nga 50cent iu thote thote te parit: Cfare do kishe blere me 50cent? Budallai i pare: -Nje shtepi - i thot psikologut. Psikologu i thot...
Autori: emeli · Lloji: Poezi kolone · Tema: shqiperia
Ca ka toka qe po tundet Ca ka Serbi qe po shkundet O bobo thot ca na gjeti Erdhen shqipet si termeti Me flamurin Kuq e Zi Luajne shqipet ne Serbi Edhe hijen Serbi na ka frik Thot Shqiptaret na presin n'fyt Kur ne fush shqipet te zbresin Pik gja...
Autori: kristina perri · Lloji: Tregim · Tema: Gjaku i arbrit sshuhet kurre
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e rine eshte shume ziliqare dhe shume e keqe burri i rines e do rinen po nena e tij vjehrra e rines i thot ta vrasin ne ate moment kur ky mer shpaten vllaji...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shoqet
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po kaq e veshtire eshte.kam 4 vjet qe kam gjetur shoqerine time te vertete.Dy shoqet e mia me te mira jane Jola dhe Oksana.disa mendojne se ne fakt une i kam ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Zahir Pajaziti Ky zahiri djal Shkodrani Shumë luftra ndër Shqipni na i bani Kur filluen serbet me hy Zahiri iu del ne pritë E iu thot qka keni lypë që keni ardhë Kthehuni shpejjjjttttttt ka keni hy Se ia bëj trupin shkrumb e hiii .......
Autori: andi muci · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
jam une une si gjithmon i vetmuar ne nje cep ku askush nuk te flet jam merzitur me veten se as vetja nuk me do dhe c'vaj halli se c'thot ajo




Komentet e fundit!

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: hahahha c'eshte ajo ashtu moj,te me shikosh mua ti une jam yll.Kot fare.Nuk ke as turp pale qe perdor edhe fjalor banal si kalama bythe

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: ik ere ermal fucku

Emri: ermal
Email: ermalavdullahu@live.com
Komenti: sa e lehtë

Emri: enjo
Email: enjolala@yahoo.com
Komenti: kjo eshte poezia me e bukur qekam degjuar per bloodymerin bravo xhulja/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com