Data e postimit: 2018-07-15 22:46:52
Lexime: 2970
Shoqeria e sotme
Lloji: Romane
Tema: Shoqeria
Autori: Klea
Shkolla: 9-Vjecare
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: kleaklea@gmail.com


Teksa rendja neper germja enderroja qe te viNte ajo kohe qe edhe une te flisja per shoqerin,por nuk mund te thoja qe kisha ate shoqerine si neper endrra....Nje dite prej ditesh u ula ne nje shkemb i cili nisi te me udhezonte dallimin mes te mires dhe te keqes....Nuk dija c'tu besoja fjaleve,sepse cdo gje qe ai peshperiste ishte realiteti i fatit tim....Ama un jetoj me prezencen e endrrave,e kam ate besimin e fort ne vetvete....Tashme jam bere shoqe e ngusht me vetveten!....E di c'kerkoj prej saj??Kerkoj thjesht sinqeritet dhe besniker,ti dhuroj sa me shume dashuri njerze qe si kam njohur kurre me par,te behem ajo qe t gjith kan zili,te behem ajo qe cdokush do enderronte te ishte si un!Ti zgjas doren vetes,duke i then sje vetem ne castet kur dikush do te duhej te degjonte te gjitha arsyet qe sje ajo qe ishe dje,,vec pak besim ne vetvete duhej dhe gjithcka u zhduk,shkoi ne ate pafundesin qe sdo kem fatin ta shof asnjehere!!!...E dua kaq shum veten,sepse ajo me mesoi se si te ndaja kripen nga sheqeri!!....Kam kaq shume dashuri per te pasqyru saqe sjam as e dobet!....

Vepra te ngjashme
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: bora · Lloji: Leter · Tema: mesuesja
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte. Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar. Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
Autori: Mirela isufi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja ime
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tragjedi qe i ka ndodhur shoqes sime se klases.Shqetesim me te madh nuk kam ndier asnjeher me par,sepse tanime at shoqe nuk mund ta takoj me.Ishte pushim dhe...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Edonis Buzhala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjysh,Dashuri
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me tregonte perralla qe tme zinte gjumi,personi i vetem qe ngado qe shkonte sa here qe me shikonte kishte gjithmon nje tufe me lule per mua,personi qe me eduk...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Rea Latifi · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Fshehja e Personalitetit Tim
Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdoreja 1000 terme sepse ka disa pjes te saj qe i fsheh ne vetvete qe askush nuk i dua ti di.Personalitetin tend duhesh ta zbulosh ne momente te duhura dhe atehe...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Markela Marra · Lloji: Poezi personale · Tema: Endrrat
Sa shume endrra qe kam, ne kete mendjen time. Enderroj ti plotesoj ne te ardhmen time. Enderroj te behem aktore, si Angelina Jolie. Te kaloj ne tapetin e kuq e me fansat te beje fotografi. Enderroj te behem modele, qe ne sfilata te sfiloj. Dh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com