Data e postimit: 2013-12-13 21:11:47
Lexime: 22137
Shoqja
Lloji: Hartim
Tema: Shoqja e ngushte
Autori: Artiola Berisha
Shkolla: Fillore M.U Shaban Shabani Llopushnik
Klasa: VII/3
Qyteti: Dragash
E-mail: artiola.berisha@zbavitu.com


Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter.
Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes.
Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, por jo kjo nuk eshte e vertet! E q'te duhet fama kur nuk ke me ke ta ndash ate gezimin te nje arritjeje kaq te madhe?
Nje shoqe eshte bashkeudhetarja jote ne nje rruge te gjate pa mbarim...
Edhe po te hubesh ne udhekryqet e jetes ajo do te te ndihmoj dhe do te te mbeshtet gjithnje.
Besoj se edhe ju keni nje shoqe si une.
Shoqja ime e ngushte eshte Leonida dhe mundohem te sillem sa me mire me te sepse ajo eshte engjelli im mbrojtes nga gabimet e bera.
Edhe pse grindeshim shpesh nuk mund te qendronim pa folur nje koh te gjate sepse me mungon zeri i saj i embel, bukuria e saj dhe shkelqimi pafund.
Jam e sigurt se edhe ju mendoni si une... <3

Vepra te ngjashme
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Leter · Tema: Shoqe
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush! Ngaqe e di se dike e ke pas vete! Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un! Si un ti smundesh të gjesh k...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: Samanta · Lloji: Analize letrare · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijoje miqesi. Por une mendoj se na nevoitet nje mik i vertet dhe them se te gjithe duhet te perpiqen t'a kuptojm...
Autori: Idk · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shoqja e ngushte
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te vleresoja per keto 7vite me ke mbeshtetur ne ditet me te veshtira te jetes time ku mendoja se do isha e vetmuar dhe do rrija vetem si peshku pa uji.Por jo ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...




Komentet e fundit!

Emri: medina
Email: median.rrustemii1@gmail.com
Komenti: shum e bukur mua me pelqen shum esea te lumt

Emri: Angjelina
Email: Angjelina.Kelmendi@outlook.com
Komenti: Shum e bukur edhe une kam nje shoqe te bukur Quhet Mergita e dua teper

Emri: erlinda
Email: entela_rama@live.com
Komenti: shum bukur të lumt

Emri: Mülli
Email: Astrit_001@hotmail.de
Komenti: E pershendes shoqen time te dashur Millin qe edhe duhem edhe perlahemi🤒

Emri: Laura
Email: Laura@gmail.com
Komenti: E dashur autore eshte gjeja me e bukur te kesh nje shoqe.Te pergezoj per mendimin qe ke dhene,por doja te shtoja edhe dicka tjeter se shoqet jane edhe shum te pabese sepse nuk i majne sekrete.JO se e kam nga pervoja por keshtu ngodh nga Peshkopia.Ju pershendes

Emri: aaarrrrtttttaaaaaa
Email: arta31@hotmail.com
Komenti: Shoqja eshte gjeja me e vlefshme ne bote.Te kesh nje shoqe te vertet do te thote ta kesh gjith boten.Te dua shoqjaaa imeeee ❤❤❤

Emri: eloooooooonaAaaAaaAaaaaaaaaaaa
Email: elma-berisha@hotmail.com
Komenti: Shoqja eshte si motra pa nje shoqe te ngusht nuk ka jete nuk mund te jetosh dot gjysma e zemres edhte ajo dhe kurr mos e leni shoqen sepse pastaj jeta nuk eshte e rendesishme une ja shum e lumtur qe e kam nje shoqe te ngusht ajo eshte shume e embel dhe ajo quhet; "ELMA"

Emri: Hatixhe
Email: hatixhe.rushani@gmail.com
Komenti: Mpelqeeu shumn ju lumtt!! Shoqja ime ma e miirraaa eshte Lejjla tduua!

Emri: Hatixhe
Email: hatixhe.rushani@gmail.com
Komenti: Mpelqeeu shumn ju lumtt!! Shoqja ime ma e miirraaa eshte Lejjla tduua!

Emri: Xheneta
Email: Nadi_acm@hotmail.com
Komenti: Te dua shume qoja ime Jetmira :*


Emri: hana
Email: hana.3@outlook.com
Komenti: shoqja ma e mir je ti te dua

Emri: Elvira Kastarti
Email: lila--10@live.com
Komenti: Po m pelqeu shum edhe une e kam ni shokqe tngusht ajo quhet Lueza edhe une nuk mundemm t rri pa at por edhe ajo nuk mundet t rri pa muaa gjikthher une i ndihmoj asaj kur ajo ka nevoj per mua por edhe ajo m ndihmon muaa une nuk po e zgjas m shum por une t urojj shendet me shoqen tendee tngushtt ♥♥

Emri: spedu
Email: eni.2000@zbavitu.net
Komenti: +4+$9#8$+69@!

Emri: Ana
Email: janaaana228@hotmail.com
Komenti: nuk mendoj se ekziston nje njeri jo i familjes qe te jete si pjestar i saj ,te doje vetem te miren tende,te te ndihmoje ne maksimun dhe mos jete xheloze per ty .. Gjithsesi hartimi shume i bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com