Data e postimit: 2018-10-14 20:37:09
Lexime: 3475
Gjëegjeza
Lloji: Gjeegjeza
Tema: Gjeegjeza
Autori: Anonim
Shkolla: Bislim imeri
Klasa: 9
Qyteti: qytet i mir
E-mail: reisbrahimi@gmail.com


sa muaj i kan 28 dite?

Vepra te ngjashme
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
N’kujtime… Qe nje muaj jeta eshte e thate Qe nje muaj dielli nuk rrezon Qe nje muaj mendimet e mbulojne k’te nate Qe nje muaj zemra pergjigje kerkon Koha kaloi e ti nuk pergjigjesh Koha kaloi I rrembeu edhe kujtimet Koha kaloi shpirti flake...
Autori: Ervisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Atij...
Perse yjet sonte nuk shkelqejne? A thua edhe ato mungesen tende ndiejne? A thua dashuria mund te dhurohet Askush vec zemres nuk e di sa cmohet. Jam une qe theras me zë te shurdher Dhe vuaj brenda vetes kete dashuri Nuk di si te veproj Ndonjehe...
Autori: Mahmute Kola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E mrekullueshme
Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje d...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
Autori: jonida elezi · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
ah sa e prisja kete dite.ditet me ere ,ditet me shi..tash pothuajse ngjyra e verdhe e vjeshtes e kaploi vendin tim.me bukurite e saj ajoerdhi te ne.sot u bene dy muaj qe jena ne stinen e vjeshtes .nata u zgjat e dita u shkurtua. e gjith gjelberia qe is...
Autori: Denada · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Poezi dramatike
Hej o or,hej o dite,hej o muaj,e hej o vit✋po shkruaj sicdohera nga dritarja nga penxherja po shoh se me mungon dita dites malli me kujton se ti je larg,larg ne bote zemren smunem me ta degju dot po dua ta dish o biri im nena djalin e ka trim por nena t...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: shqiponja karanxha · Lloji: Romane · Tema: erida ime
kaluan min ore dite ja u bene nje jave nje muaj pa ty erida ime do kaloje edhe nje jete e tere. nuk mundem te mesohem me faktin se ti ike pergjithmone per te mos u kthyer me kurre me thuaj eri... a mos i ke lene dikujt dicka per te me dhene apo per te me ...
Autori: greta sedefi · Lloji: Hartim · Tema: 1 SHTATORI DITE SHKOLLE
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezimi ku te gjithe e presin kete dite te mesojne dhe lexojne gjera qe si kane degjuar me pare.Nxenesit e presin kete dite si nje nder me te renderisshmet,per c...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: AGILJANA · Lloji: Poezi personale · Tema: PA TITULL
KUR VITET TE KALOJNE SHUM DO TE MERZITESH DO GJESH DITARIN TEND TE VJETER DO KTHEHESH PARA SHUM VITESH ME VETE DO THUASH DO PESHPERITESH NGADALE SA DO DOJA TE KTHEJA KOHEN PAS POR JETA STE FAL DO KALOJNE MUAJ DHE DITE ME RRADHE NJE DITE DO KTHEHESH NE DHO...




Komentet e fundit!

Emri: llllllllllll
Email: i123@icloud.com
Komenti:

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Vetem shkurti.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com