Data e postimit: 2015-01-20 16:22:18
Lexime: 4037
nje engjell me sheh nga lart
Lloji: Romane
Tema: erida ime
Autori: shqiponja karanxha
Shkolla: gjimnazi isa boletini paskuqan
Klasa: 12 e
Qyteti: tirane albania
E-mail: mistrecja-misterioze1@hotmail.com


kaluan min ore dite ja u bene nje jave nje muaj pa ty erida ime do kaloje edhe nje jete e tere. nuk mundem te mesohem me faktin se ti ike pergjithmone per te mos u kthyer me kurre me thuaj eri... a mos i ke lene dikujt dicka per te me dhene apo per te me thene.. sepse ty nuk arrita te te shoh ne momentet e fundit te jetse nuk arita te te jap as lamtumiren e fundit ty erida vdekja dhe largesia e mallkuar ma mohuan nje gje te tille te desha te dua dhe do te te dua gjithmone eri ndonese vetem zoti te deshi me shume se une ai te mori prane vetes por te jesh e bindur princessa ime se edhe vdekja smund te na ndaje do te bej te pamunduren qe une te jem krenare per ty lamtumire krenaria ime lamtumire engjelli im qofsh nje engjell i paharruar per ne,........................

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Luis😥
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh gjithe keto njerez qe te duan pas?Si mundi zoti te te largonte aq shpejt nga kjo jete?Si mundi te te largonte akoma pa krijuar familjen,akoma pa mbushur te ...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Hafsa · Lloji: Poezi personale · Tema: Dy Shoqe
Edhd pse vitet kaluan Njera-tjetren kurre nuk e harruam Edhe pse ne u ndam Edhe pse ne fytyrat e njera-tjetres nuk i pame Edhe pse faqet me lot i lame Edhe pse se bashku njera-tjetres lamtumire i tham Edhe pse dhimbja ishte shume e madhe Edhe p...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi dramatike · Tema: poezi per vellane
PSE VËLLA TE MORI VDEKJA SU BESOVA VESHEVE KUR ME THANE QE TI SJETON ME SOT SU BESOVA SYVE KUR TE PASHE QE TI SPO ZGJOHESHE DOT U MUNDOVA TE TE THERRAS ME ZE,ME SHPIRT,ME ZEMER SU BESOVA LOTEVE QE BININ SI SHI SI BESOVA ZEMRES QE PO QANTE PE...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi personale · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME M...
Autori: Brisilda · Lloji: Thirrje · Tema: Babi im
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UNE SOT. NE ZEMREN TIME TI JE DHE GJITHMONE DO TE JESH SI BABI IM ASKUND NUK KA DHE ASKUND NUK DO TE GJESH. SYTE E MI PO LOTOJNE SEPSE KANE SHUME...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Urim per 8 mars
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrr...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: ela · Lloji: Tekst vleresues · Tema: nena
Per mua ka vetem nje njeri, qe e dua me te vertet shume. eshte nje njeri qe kur i kerkoj dicka nuk e njeh fjalen 'JO'. Eshte nje njeri qe sakrifikon jeten per mua.Ajo nuk eshte njeri,por eshte engjell. Kur zoti ka krijuar ate, ka bashkuar bashke pluhurat ...
Autori: NORA ORA · Lloji: Poezi kolone · Tema: PER TY
U LARGOVE NGA KJO JETE KUR UNE KISHA NEVOJE PER TY DUKE ME LENE DUKE ME LENE NJE PENG DUKE MOS U TAKUAR PER TE FUNDIT HERE ME TY RUAJ KUJTIME TE BUKURA EDHE KUJTIMET E BU8KURA TE BEJNE TE AQSH ME LOT SI KUJTIMET E HIDHURA QE TE BEJN...
Autori: Armando Gega · Lloji: Analize letrare · Tema: kurre mos thuaj kurre
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com