Data e postimit: 2014-11-18 16:48:03
Lexime: 4272
gjeagjeza
Lloji: Gjeegjeza
Tema: gjeagjeza
Autori: kappo.boss.1
Shkolla: qamil gjuzi
Klasa: 6
Qyteti: tirane
E-mail: kappo.boss@hotmail.com


-rrumbullak strrumbullak ka 7 vrima rreth e qark
-pese cekane ngren kalane
-nje tepsi plot inxhi ne mes te detit te zi
-brenda kashte buke jashte
-ha bresher e nxjerr bore

Vepra te ngjashme
Autori: inesa · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen
Rrumbullak e strumbullak ka shtate vrima rreth e qark.
Autori: Paola Coku · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjeeagjeza
Rrumbullak,strumbullak Ka shtat vrima rreth e qark Gjejeni &
Autori: lera · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ...
jane vene sere-sere pa pe e pa gjilpere ...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: lexojeni se mund ta gjeni
Porsi lemsh eshte rrumbullak, mot e jete sillet qark, pa benzine shkon e vjen, kur leviz askush se ndien, eshte plak sa stregohet, por nuk lodhet as ankohet.
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Agon Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjeza
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Erda Ramadani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: ???
Rrumbullak rrumbullak njeqind fleta i ka ne bark?
Autori: Niko Vincani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen ???
1)Porsi lëmsh është rrumbullak, mot e jetë sillet qark, pa benzin shkon e vjen, kur lëviz askush s'e ndjen është plakë sa s'tregohet, por nuk lodhet as ankohet ! ??? 2)Eshte nje kullë e bardhë,pa dritare dhe pa shkallë. ??? 3)Fillo...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: shiu
nje dite vere dalin per piknik nena me djalin. hapin nje cader se i bie dielli, ndenjen ca dhe papritur filloi te binte shi. pasi ra per ca minuta djali beri ne cader dy vrima afer njera tjetres. kur e pa e ema e qortoi dhe i tha se pse i hape ato vrima d...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjetja e sakte e Gjegjezave
Qader mbi koke trupin mbi koke A e dini se kush eshte !? Si ora tik e tak nuk nadlet asnje nate po ndaloi sadopak Kujdes nuk kurdiset prape !? Mendje s'ka por të mëson gojë s'ka,me ty flet, ti përditë me të jeton, mik të ngusht...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: bie bore
une u zgjova ne mengjes edhe dola ne dritare jashte po binte bore dhe dantellat e akullit mbulonin rrugen me deget e tyre te gjata. bora po mbulonte gjithecka dhe lule nuk kishte dhe bari jeshil ishte zhdukur jo nuk kishte mami vinte d...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shi
Bore shi tuj ra Bore e shi tuj ra Fusha me lule Kroje të argjenta Ka ne vendin tim, Burra vigana Djem si petrita Gra vasha te bukura Ka ne vendin tim Si za bilbyli Por si val deti Vjen gjuha shqipe Ka ne vendin tim.




Komentet e fundit!

Emri: frensis
Email: frensis@hotmail.com
Komenti: -Rrumbullak strrumbullak ka 7 vrima rreth e qark(KOKA) -Pesë çekanë ngrenë kalanë( Shtizat që bën triko-çorape) -Një tepsi plot inxhi në mes të detit të zi.(Hëna dhe Yjet natën) -Brenda kashtë bukë jashtë.(Misri) -Ha breshër e nxjerr borë.(Mulliri)

Emri: Elhaida
Email: Elhaida@ymail.com
Komenti: Shummmmmmmmmmme e bukur

Emri: hihihi
Email: ahahh-a@live.com
Komenti: hahahhhahh

Emri: meli
Email: meli.lemi@live.com
Komenti: hahah

Emri: ersa
Email: er_sa@live.com
Komenti:

Emri: ersa bytyqi
Email: er_ver@live.com
Komenti: -Rrumbullak strrumbullak ka 7 vrima rreth e qark(KOKA) -Pesë çekanë ngrenë kalanë( Shtizat që bën triko-çorape) -Një tepsi plot inxhi në mes të detit të zi.(Hëna dhe Yjet natën) -Brenda kashtë bukë jashtë.(Misri) -Ha breshër e nxjerr borë.(Mulliri)

Emri: GamMeEZoOonNeE AnD GameConnN
Email: GamMeEZoOonNeE@gmail.com
Komenti: hahahhhhhahhahhahahhaha

Emri: anonim
Email: dsfghjtsr@gamil.com
Komenti:

Emri: liljana
Email: liljana.sarii@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com