Data e postimit: 2014-08-11 12:05:28
Lexime: 4150
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Njeriu e bën emrin ,emri se bën njeriun !

Vepra te ngjashme
Autori: Erjola · Lloji: Leter · Tema: Babi
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
Autori: kleon · Lloji: Poezi personale · Tema: vlera e te qenit nene
A KA GJE NE BOTE ME KAQ BUKURI SESA EMRI NENE EMRI QE KE TI JE ME E MIRA NE BOTE DIELL JE PER MUA NENA IME E SHTRENJTE OH SA TE DUA EDHE KUR KAM DHEMBJE EDHE KUR KAM GEZIM TEK TY GJEJ MBESHTETJE TEK TY GJEJ STREHIM
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: emri
EMRI IM mora nje X te xixellonja aty gjeta driten, mora nje H te hajmalia aty gjeta fatin, mora nje O te ora aty gjeta korrektesine, mora nje A te arma aty gjeta guximin, mora nje N te nena aty gjeta dashurine, mora nje A te ari aty gjeta...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: ELIANA · Lloji: Tregime per femije · Tema: Emri im
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Tregim · Tema: Si kam emrin .
Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' . Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël . Ishte si të luash koka-fshehtas . Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte...
Autori: xhejmon korca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoku im
Emri im eshte XHejmon,shoku im me i ngushte e ka emrin Eri. Une jam me i gjate se Eri.Eri eshte i qeshur. Ai ka floke te zinj dhe une kafe.Eri ka sy te zinj dhe une sy kafe. Une jam i shkathet kur vrapoj, Eri eshte pak ingathet kur vrapon.
Autori: Jugerta plaku · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Ne kete poezi do te flas me zemer eshte e rendesishme se formohet nje emer ne kete poezi do te flas me shpirte a e di se te te kam si drite? Emrin qe u...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun tend si munt qe tete harroj kaq shpejt nen ti je njeriu i vetem ne ket jet qe e ben njeriun e lumtur . ti gjitha fshetesit qe i mban brenda ne zemren tende...
Autori: Am 11 · Lloji: Poezi personale · Tema: Ty te pres
Ty te pres mbylli sytë ëndërroi për ty dëgjoi hapat pres te te shoh ty me thërrasin shpresoj se je ti kjo vetëm ne ëndërr rri telefoni cingëron mendoj se je ti emri yt nuk është e mbylli përsëri thirrja përsëritet th...
Autori: evadoe4543 · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena jone nene tereza
nene tereza te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri i saj i vertete eshte ANJEZA GONXHE bojaxhiu.Ajo eshte vleresuar ne shume vende te botes per bujarine e saj qe kishte ndaj te varferve kryesisht . NENE TE...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë njeriu ,duhet të ketë inat edhe nga vetëvetja ! 2.Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 3.Përvoja e mëson njeriun si të jetojë ! 4.Lumit asnjëherë si ndalet burimi !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com