Data e postimit: 2020-06-08 05:34:57
Lexime: 1975
Si kam emrin .
Lloji: Tregim
Tema: Si kam emrin .
Autori: Erza Breznica.
Shkolla: Astrit Bytyqi.
Klasa: Ⅵ₁
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erza.a.breznica@gmail.com


Në qytetin Prishtinë fëmijët e fshatit luanin lojën '' Si kam emrin '' .
Loja luhej me guralec . Secili merrte nga 3 guralec të vegjël .
Ishte si të luash koka-fshehtas .
Kur gjeje njërin hidhje guralecët dhe nëse ai që numëronte dhoshte si kam emrin dhe më pas thoshte emrin fitonte . Por nëse jo atëherë ai që fshihej thoshte si kam emrin fitonte .

Vepra te ngjashme
Autori: elton · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
sa e bukur eshte jeta, po te dish ta shijosh, sa e bukur eshte bota , po te dish ta shikosh, sa e bukur behet loja, po te dish ta luash, sa bukur shndrit dielli, kur njerzve nuk iu plas sherri, sa bukur ku di te duash, e jo te luash me tjetrin, ...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e dytë Më ka treguar një djal Duke ngrënë picë E mërkurë është dita e tretë Thoshte një plak që pinte duhan Ishte i veshur me xhamada...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Nostalgjia
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per nipin
U gëzu vendi u gëzua shpia Po na vjen nipi te shpia Shumë u gëzu gjyshja vet Ja ka ngjit emrin e gjyshit vet Me shendet e jet te gjat Ti u rritsh me bab e nan Ty te don gjyshja shum Ma grofsh emrin e u bafsh katun Urime ditelindja per sh...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: E VERTETA IME
Heren e pare... Veq emrin e mbiemrin ta pashe... Mbiemri i njohur! Pyeta,kush eshte pastaj te pash ne shkolle,nuk e dija se je ti pastaj te permenden,ste njoha kur...fat perseri na takoi veq me shikoje,veq te shikoja "Qpo ndodh..mos me hyri ne ze...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeriu e bën emrin ,emri se bën njeriun !
Autori: anonim · Lloji: Poezi lirike · Tema: flamuri
ne flamur jeton shqiponja , me dy kok e me dy kreh , ma jep emrin me te bukur , jam shqipetar me bes e nder .
Autori: silvana patarria · Lloji: Poezi personale · Tema: nena
shiko qiellin sonte shih te ndritshmen hene sa here qe ta shohesh kujto emrin nene
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: poezi
Iku ne qytet celi petale iu hap botes me emrin e saj me ngjyra ndryshoi u be altar boten pushtoi
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...
Autori: ELIANA · Lloji: Tregime per femije · Tema: Emri im
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Leter · Tema: Gjyshi
I dashur gjysh, Kjo letër të dedikohet ty Gjysh, për të dëshmuar se ishe dhe do të mbetesh për gjithmonë më i miri… Zoti te mori nga une ne daten 31.12.2009 ora 18;00.Nje dite shue e trishtuar per mua.Nje dite ku me humben forcat per te...
Autori: Luna · Lloji: Poezi personale · Tema: Atdheu
Ti atdheu im Nuk dua asgjë në këmbim Dua vetem atdhen tim Emrin ma dhe ti Ti shqiponja përmbi Shqipërisë Ky flamuri jonë i bukur Valvitet në qiell si një flutur




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com