Data e postimit: 2014-08-04 15:30:29
Lexime: 4410
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Druri i shtrembër nuk drejtohet ,fjala e keqe s'kthehet pas !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Fjala e ndershme të nderon ,fjala e keqe të poshtëron !
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara as...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara. Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara ask...
Autori: viona hasani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dita e trishtuar
Ishte dita me e trishtuar per mua ,dita kur babai u nis te shkonte ne nje shtet tjeter at dit me dukej se nuk do te me ndaleshin lotet perderisa te kthehet ai ishte keq te mendoja ashtu por dashuria me shtyente te beja kete kur u nis me ra nder mend se ai...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: erion-eri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: kuazimodo dhe xheladin beu
kuazimodo26.  Kuazimodo: Gjashtëmbëdhjetë vjet para se të shkruhej“Katedralja e Notre Dame” një të dielë të bukur në mëngjsishte e djela e bardhe, një krijesë e gjallë ishte lënë pasmeshës në katedralen e Shën Mërisë së Parisit...
Autori: Lion Braka · Lloji: Raport · Tema: Shëndeti
Së pari po fillomë nga vetë fjala "Shëndeti"i cili na tregon qe shendeti është mbi të gjitha,pra ne duhet ta kemi së pari shëndetin pastaj gjërat te tjera.shumë njerëz nuk i intereson shëndeti dhe nuk interesohet për vetë shëndetin e tij,d...
Autori: Anna · Lloji: Poezi personale · Tema: Pa ty
Kur jam pa ty Gjith' bota kthehet permbys Erresira e mbeshtjell token Natyren e ze mjerimi Te qeshurat mbyten nga te qarat Hidherimi triumfon mbigezimin Dashuria kthehet ne mjerim Bukuria shnderohet ne shemti E bardha duket e zeze E verteta si e ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te. Buke,e kryp e zamer. Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise. Vellau eshte armiku me i madh. Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte. Ai qe s`punon,dhe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Si t'a jetosh jeten kur humb dike te afert?
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo eshte jeta.E ke shume te veshtire te vazhosh perpara kur ke humbur nje njeri te dashur,kur ate e ke patur baba,nene,moter,vella,mikun tend me te mire.Eshte ...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com