Data e postimit: 2014-08-04 15:24:59
Lexime: 4227
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Te plaku mbretëron dyshimi !

Vepra te ngjashme
Autori: ska rendesi · Lloji: Hartim · Tema: poezi qesharake
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot nuk duron kur del plaka ne dritare plaku i shkrete luan fare do qe tja beje me sy por i mbyllen qe te dy
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Anekdota · Tema: Anekdota
Ni plake rrin ne autobus.Ne nderkohe, ni plak qe e ka perpara ish tu lexu gazete.I thote ky plaku plakes; ''M'fal,a e din cka lexova?'' ''cka?'' ''Po lexoj per vdekshmerine e njerzve n' bote.Dmth,sa here qe une t'marr fryme, vdes nji njeri.'' Plak...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: sociale
Plaku me shkop Pena e piktorit shum cka pikturon. Nepermjet piktures shum detaje na tregon. Ne pikture ka dinjitet pena e piktorit gjithmone me ne flet. E shikoj me vemendje ketu plakun me shkop duket sikur th...
Autori: Njomza · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: plaku dhe duhani
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Bajram Curri Burrërisht luftoi Plaku Bajram Ishte udhëheqës senator dhe ushtarak Në ato male të larta N'shpellë të Dragobisë Luftoi me pushkë në dorë Kundër armikut Kundër qarqeve shoviniste ,kundër ...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta
Erësirë e jetës Kur nata bie e pushton, Heshtja, erësira mbretëron, Kur drita e diellit tradhëton, Jeta për një cast mbaron. Çdo gjë e humb fillin e harron, Se në të vërtetë po jeton. Tr...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria
Natë Natë e qetë , natë pa hënë qetsi e thellë, mbretëri e paqënë Hapsirë e pafund, vallë ...! E pyes veten: Këtu ç'dua un?! Yjet ndriçojnë i japin jetë kësaj bote sa herë i sho dashurohem më shum te buzqeshja jote Si asnjëhe...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ku është fëmija ,aty mbretëron lumturia !
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: arta klaiqi · Lloji: Thenie · Tema: fjale te urta
Praktika eshte kriter i se vertetes. Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte. Dyshimi eshte me i rende se denimi. Luan ne fjale a lepur ne veper. Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet. Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
Autori: pa emer · Lloji: Fabul · Tema: mosmirenjohesi
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , uli ngarkesen pertoke dhe i foli vdekjes:Vdekja erdhi sa hap e mbyll sytee i tha pse e thirri:Te me ngresh barren e druve,-i tha ai. *Cdo njeri e do jeten...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi lirike · Tema: 17 shkurti
Në këtë ditë të lumtur Kosova feston Në fytyrat e shqipëtarëve Gëzimi mbretëron. ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com