Data e postimit: 2016-02-06 14:30:35
Lexime: 4131
plaku dhe plaka
Lloji: Hartim
Tema: poezi qesharake
Autori: ska rendesi
Shkolla: ska rendesi
Klasa: ska rendesi
Qyteti: ska rendesi
E-mail: vajzashqiptare@yahoo.com


plaku i pallatit per karshi
me nje plak ka ren n dashmi
dit e nat per te mendon
pa e pare dot nuk duron
kur del plaka ne dritare
plaku i shkrete luan fare
do qe tja beje me sy
por i mbyllen qe te dy

Vepra te ngjashme
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Anekdota · Tema: Anekdota
Ni plake rrin ne autobus.Ne nderkohe, ni plak qe e ka perpara ish tu lexu gazete.I thote ky plaku plakes; ''M'fal,a e din cka lexova?'' ''cka?'' ''Po lexoj per vdekshmerine e njerzve n' bote.Dmth,sa here qe une t'marr fryme, vdes nji njeri.'' Plak...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Njomza · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: plaku dhe duhani
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush...
Autori: Arlind · Lloji: Fabul · Tema: Kulaci dhe kënga e tij
Na ishin një herë e një kohë 1 cift pleqsh.Dhe burri që një ditë po vdiste urie i thotë të shoqes. Grua,na e gatuaj një kulaç për drekë! S'kemi me cfarë ta gatuajmë,i thotë e shoqja. Mblidh dy grushte miell,përzieji me kos edhe me ujë,...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: sociale
Plaku me shkop Pena e piktorit shum cka pikturon. Nepermjet piktures shum detaje na tregon. Ne pikture ka dinjitet pena e piktorit gjithmone me ne flet. E shikoj me vemendje ketu plakun me shkop duket sikur th...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Te plaku mbretëron dyshimi !
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Bajram Curri Burrërisht luftoi Plaku Bajram Ishte udhëheqës senator dhe ushtarak Në ato male të larta N'shpellë të Dragobisë Luftoi me pushkë në dorë Kundër armikut Kundër qarqeve shoviniste ,kundër ...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: pa emer · Lloji: Fabul · Tema: mosmirenjohesi
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , uli ngarkesen pertoke dhe i foli vdekjes:Vdekja erdhi sa hap e mbyll sytee i tha pse e thirri:Te me ngresh barren e druve,-i tha ai. *Cdo njeri e do jeten...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhuna Sa herë e dham jetën Për këtë mëmëdhe Sa herë që nevoja Për të u bë pre Nga kjo plaku i shkretë S'e shijon pleqërinë Dhe fëmija i vogël S'e shijon fëmijërinë E nëna e plakur Me sy të përlotur Veshur me të...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Kush e gjen ???
1)Porsi lëmsh është rrumbullak, mot e jetë sillet qark, pa benzin shkon e vjen, kur lëviz askush s'e ndjen është plakë sa s'tregohet, por nuk lodhet as ankohet ! ??? 2)Eshte nje kullë e bardhë,pa dritare dhe pa shkallë. ??? 3)Fillo...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...




Komentet e fundit!

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lale.istrefi@gmail.com
Komenti:

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Shum poezi e bukur,me beri te qesh pra kjo poezi mund ta beje njeriun te qesh ne momente te keqija. URIME,urime,urime.

Emri: ska cteintereson
Email: skacteduhet@yahoo.com
Komenti: ahahahahah mplq si koncepton

Emri: iva
Email: anxhela_anxhi@gmail.com
Komenti: hahahhahah m like kjo e lezecme

Emri: Ska rendesi
Email: ska.rendesi@hotmail.com
Komenti: Hahahahahahahahhah

Emri: Ska rendesi
Email: ska.rendesi@hotmail.com
Komenti: Hahahahahahahahhah

Emri: S'ka renci
Email: boraspanje2@gmail.com
Komenti:

Emri: vajza anonime
Email: boraspanje2@gmail.com
Komenti: ahhaha e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com