Data e postimit: 2014-08-03 13:34:20
Lexime: 2909
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Njeriu vuan për njeri !

2.Nga miqësia largohet mërzia !

Vepra te ngjashme
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: Edvalo Toraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Miqësia
Të kesh një Miqësi , është një lumturi. Shakatë në miqësi janë pafund, shaka që nuk gjenden kurrkund. Vetëm në miqësi ndihesh i plotë, sepse si kjo miqësi nuk ka në botë, ajo të ofron gëzim e jo lotë.
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: :p · Lloji: Thirrje · Tema: shoqeria
Miqësia nuk është të shikohesh ose të takohesh çdo ditë; miqësia është të kthehesh edhe mbas një kohe të gjatë dhe të shikosh që asgjë nuk ka ndryshuar..!!
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
E di..... E di, Ti mendon se i di të gjitha Por jo miqësinë e vërtetë, Ti nuk di ta formosh, Ti nuk di ta mbash, Ti nuk e di se ç'është miqësia e vërtetë. Po a nuk e ke pyetur veten Se ç'është jeta, Pa një miqësi të vërtet...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Buzëqeshja zgjat jetën ,mërzia shkurton jetën !
Autori: isabella · Lloji: Poezi personale · Tema: gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nje populli sikur te mos ishim te barabarte para zotit Nje poppull t'vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme G...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje ...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
Autori: Josel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Liqeni
Vizitova liqenin mbrëmë, u bë kohë s'e kisha parë. Dallgët e tij sa më shijuan, rendën, më puthën plot me mall. Sa herë kam diçka në shpirt, Bregut të tij me vrap nxitoj, liqenit, mikut tim më të mirë, të parit dua t'ia ka...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Punësimi është jorgani i të varfërve ! 2.Miqësia e tepërt kalon në armiqësi !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com