Data e postimit: 2014-08-03 13:31:02
Lexime: 4397
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Bukë,djath ,qumësht e kos,shëndet plot !

2.Frika të frikson edhe atëherë kur ke të drejtë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Bukë e djath , e rahat !
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Për pushime te gjyshërit
Për pushime te gjyshërit Është mëngjes, por bën shumë nxehtë. Era që trazon detin është erë shiroku, vjen nga Afrika. Pas një dushi të freskues, jemi ulur nën portik dhe po hamë mëngjes. Mbi tryezë ka gjizë të freskët, qumësht me...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pastërtia Ku nuk ka pastërti Nuk ka shëndet Ku ka shëndet Ka pastërti Ka kujdes ...
Autori: don hysa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Trok i tyre Ndër xhade rrufe hingëllinë Isai me shokë atin e tij në vrap po vinë Sapo kaluan Mirditën ranë në Kurbin Drejtë Vlorës trime fluturimthi zbresin Pesëqind vjet pa dovlet emër pa alfabet Ismail Qemail Vlora shpall pavarësin...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Koha e lirisë
Më rrëfeu një herë një plak se kjo tokë s'ngopet me gjak e kjo tokë e lirisë na qe djep i shqiptarisë. Që nga koha e ilirisë për shqiptar ish veq djep i zisë gjithëherë në skamje e mjerim po kurrë s'lejuam asnjë nënshtrim. ...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: Maria · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kjo vjershe ben fjlae se sa e bukur eshte pranvera dhe se si ajo I gezon njerzit
Thone femijet plot gezim , erdhi pranvera plot gjelberim. Ç'te them per te ajo eshte e bukur nga hera. Dalin njerez dalin femij Mbushet vendi plot gjalleri
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Nostalgjia
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Qëndro në rrugën e drejtë mos bëj asnjëher asnjë mëkat që tët ngeli barr për jetë"
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problemi fatkeqesie lufte dhe sfide, në këtë jetë. Të jemi të zotë dhe t'ia dijmë vleren çdo gjëje që kemi , dhe të mundohemi të fitojmë e...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi për nënën
Nënë moj nënë Sa bukur më ri Fustani me pika Që më bleve ti Do ta mbaj të pastër Të re gjithmonë Shoqet kur t'ma shohin Me shëndet t'më thonë
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com