Data e postimit: 2014-08-02 16:28:57
Lexime: 2703
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Fajit s'i del askush para !

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi personale · Tema: Lodhem duke shpresuar
Kjo është vetëm iluzion i bukur, që më mashtron për një çast. më end diku pa e ditur as vetë, Dhe unë vrapoj si i marrë drejt saj. Në shpirt ndiej lodhje që pushton gjithë qenien time. Askush mua s'më kujton. Zemrën time askush nuk...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: Bleona Kurti · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Bullizmi
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon nga të tjerët,i vetmuar,i përbuzur nga të tjerët,mundohet të bejë shoqëri nuk e duan,qan madje nevrikoset mundohet të të dojë dikë nuk e duan nga...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Të Parët Tanë Të parët tanë trima Shumë kanë luftu Për të mirën tonë Për ty dhe mua Qe ta qojmë jetën Në lumturi Që lirinë ta gëzojë brezi i ri Kurrë të parët Mos ti harrojmë Por me nderi...
Autori: Albina Selishta · Lloji: Poezi lirike · Tema: SE LIRINE ASKUSH SNA FALI
Ne te kemi,ti na ke nga zemra nuk te ndajme rritesh ngjitur tok me ne maje shtizave te mbajme Nen hijen tende na bashkove nen e bab ty te ditem ne beteja ku valove binim vete e ty te ngritem Na u sterpike shpesh me gjak te shkelqesh si yll maje...
Autori: xhulia metaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: poezi personale
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te jem viktime e vogel dhe e shkathte por kaloj cdo situate nuk bezdisem aspak kur te tjeret me kane inat inatosem shpejt lehte nuk ik inati ama nd...
Autori: Korina Duka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trajtimi i keq ndaj jush
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: filozofike
Para se ....... Para se të këndosh Vajto Para se të vajtosh Këndo ...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ti vertet vlen
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e veqant thjesht emri Femer te ben te ndihesh e veqant mos lejo qe disa persona ta zhdukin forcen tende dhe ti ke drejt te flasesh, mos lejo askend te perul...
Autori: Anja · Lloji: Poezi personale · Tema: ndjenja e harreses
Eshte e kote qe un te flas Kur askush nuk me kupton Eshte e kote qe et bertas Kur askush nuk me degjon Nuk e di cfare duhet te bej Fjalet e mija te permiresoj A te fshihem A te dal ne drite? Pa me thuaj pak or mik Cfare duhet te bej Do e be...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com