Data e postimit: 2015-01-05 23:20:49
Lexime: 8387
Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Autori: Ildi Alla
Shkolla: Filan Fisteku
Klasa: 12
Qyteti: Elbasan ,Librazhd
E-mail: ildialla@hotmail.com


Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta
vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta
ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e
të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gjejnë guximin, për të
trajtuar në këtë mënyrë femrën. Kur tek ajo mbizotëron veç
takti dhe urtësia. Është ajo që thotë: “Prit, ky nuk është as
vendi, as çasti, as momenti i duhur për ti thënë, lëri shfryrjet e
impulseve të tua. Prit…!”
Ndoshta nesër është më ndryshe. Por ky “Ndryshim i vonuar
të lodh”, të bën të pafuqishme përballë shuplakave që të jep
jeta. Ajo është aq e brishtë, sa mund të thyhet shumë lehtë në
brishtësinë e saj…
Nuk është e nevojshme ta fusësh në labirintin: “Ti duhet” e
kështu detyrohen të duan sipas kushteve të servirura nga ju me
aq finese. E pra ju “Të dashur” e shtypni nën petkun e fajit
dhe të frikës, derisa fatkeqësisht bëhen qesharake nën
presionin tuaj. Vërtet zëri i tyre është si një pikë uji në oqeanin e
pafund, por oqeani për pikën gjithmonë ndjen mall.
Duke përbuzur atë, ke përbuzur gjysmën e qënies tënde.
Është ajo që të solli në jetë. Është ajo që të mbajti në duar, që ti
të rritesh i shëndetshëm. Është ajo burimi i vazhdimësisë së
jetës…
Femra është vetë jeta në këtë botë, mos e bëj të derdhi lotë.

Vepra te ngjashme
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...




Komentet e fundit!

Emri: besa
Email: avj98372@kiois.com
Komenti: ke dale nga tema komplet. nuk shikoj asgje ne kete "tekst" qe ta quaj ese argumentuese. gjithashtu pershkrimi dhe metaforat qe perdor te japin pershtypjen e nje sistemi patriarkal ne mendjen tende po realiteti nuk eshte ashtu. empancipimi i femres sa vjen dhe po rritet ndjeshem ne shoqerine e sotme. i shohim ato si perfaqesuese ne parlament, i shohim si bisnesmene me kompani me fame boterore, i shohim ne profesione qe dikur ndaloheshin per to. nuk e kundershtoj qe gruaja diskriminohet dhe paragjykohet madje eshte e vertete, por insitucionet mbrojtese po bejne punen e tyre. shoqeria po evolon dhe po shkon drejt barazise gjinore.

Emri: eri
Email: erishark@hotmail.com
Komenti:

Emri: eri
Email: erishark@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com