Data e postimit: 2014-08-02 14:13:47
Lexime: 2790
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Më mirë ndarja se përcarja !

Vepra te ngjashme
Autori: Dea Behramaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria ime per mesuesen
mesuesja Dursune kur permend emrin mesuese ndjej dashuri ndarja sot nga ti ndarja sot nga ti ishte me shume veshtersi . Gjithm...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Dion Rexhepi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ndarja nga mesuesja
Ndarja nga Mesuesja Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi momenti te ndahemi nga mesuesja.Ajo na hapi dyert e dijes,ajo na zbardhi mendjen tone,ajo eshte gruaja e cila na vetedijesoi se mesimi eshte e ardhmja jone.M...
Autori: Aulona Morina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mësuesja
Sa herë që më kujtohet mësuesja ime e dashur, me rrjedhin lotër ne te dy faqet. Ndarja me të ishte e vështir sepse e donim si nënën ton te dytë.
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Edhe boten te ma falin une prap do vuaj Kur e di se dora jote mban unaz te huaj I kujtoj buzet e tua dhe pyes veten A me genjeve ti apo genjeva veten Shko jeto larg meje edhe pse te dua Un s’isha per ty dhe ti s’ishe per mua
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "Përshkrimi i lumturisë"
Lumturia është një ndjenjë e mirë e rehatshme që t'i hap dyert e ardhshme, të dhuron mirësi, sa që kur mendon për mirësi, thua vallë mos jam më i lumtur se sa ti? Be...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjalë të Mira Thuaj fjalë të mira O Njeri Realitetit jepi përparsi Thuaje të vërtetën Gjithkush të ka lakmi Mos e parapëlqe gënjeshtrën S guxojmë të mendo...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Djal i mirë Jam i urtë S'jam i vështirë Mua më thonë : Je djal i mirë S'je gënjeshtar Po i sinqertë Je një djal serioz Me të vërtetë S'je i mallkuar Por i bekuar ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Gështënja Mirë se ju gjej Mirë se ju gjej Nënat e pyllit Në pyje të bleruara Mirë se ju gjej Ju thot Malë...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i bamirësisë
Nëse ndonjëherë ndjen në zemër ngushtësi, ilaçi më me ndikim është të bësh bamirësi, nëse nuk ke njohuri për shërimin që përfiton ti, atëherë pa provoje mos ndoshta ndërron mendim ti?! ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Një ditë e mirë,një fjalë e mirë !
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: madita syla · Lloji: Poezi kolone · Tema: kosova ime
Sa të dua o kosova ime U linda ne ty o vendlindja ime Ti je toka më e mirë Të më rrisni si xhevahir. Do të rritem të shkollohem Kurrë nga ti s'do të largohem do të punoj me dëshirë Që të bëhem shumë e mirë.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com