Data e postimit: 2014-08-02 14:01:01
Lexime: 2534
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Uji del i kulluar,rrugës bëhet i turbulluar !

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Unë
Unë gji i vogël i një lumi me ujë të turbulluar Unë deti i hapur me dallgë gjigande Unë flakë kashte e ndezur nxitimthi Unë prush lisi në fikje pa mbarim Unë liqen i cekët i çiltër i urtësuar Unë ujvarë përrallore i rrëmbyer...
Autori: eda eda · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: turbullime mendore
ne kete momente jam e turbulluar mendjen e kam te hutuar syte i kam te shtremberuar veshet i kam te shurdhuar nuk e di a kam me shprese kam frike se mos vdes ma ka enda te bej mire por s'kam kohe te plotesoj kete deshire te lutem me gjej nje bar...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Ka të qet qikjo rrugë - Një kalimtar e pyet njërin Ka të qet qikjo rrugë - Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste Po ti per ka je tu shku ....
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
Rrugë melankolike Eci rrugës e mendimet më bien si pika shiu, Melankolia më prek në flokë, E më pas bie përtokë. E dua shiun e pabesë, Njëherë qan e njëherë qesh. Ah sa e dua, Kur mbi qiell lëshon rrufe, Qesh me gjithë njerzinë,...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
3.Trimëria duhet cdo herë të nderohet ! 4.Zemër e gjakosur,zemër e kulluar asnjëherë e gëzuar !
Autori: MATEO · Lloji: Poezi personale · Tema: llogari
llogari syte e vajzes si lule bliri... ti vajzen e ruan sic ruhet ne bankat e zvicres floriri vajza kerkon shokun kerkon dashurine me floririn e kulluar vajzeror ti kerkon te besh bisnes te nxjerresh fitim...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Dhurata me e cmuar :)
Ti per mua je njeriu me i uruar je si ari i kulluar per mua ke rendesi si te ishe mbretereshe je e bukur si pellumbeshe Derisa te jem gjalle emrin tend do ta kem te shkruar ne balle ti je perendesha e shtepise sone lumturia e jetes tone Dashu...
Autori: Naim Frashri · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
O malet' e Shqiperisë e just O lisat' e gjatë! Fushat e gjëra me lule, q'u kam ndër mënt dit'e natë! Ju bregore bukuroshe e ju lumenjt' e kulluar Çuka, kodra, brinja , gërxhe dhe pyje te gjelberuara! Do të kendonj bagëtine që meaning ju e ...
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: Aleksandra Skenderaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per shkollen
PASIGURIA Tani mendoj te pershkruaj se per qfar fillova te ndihem e pasigurt 20 dit para se te fillonte prap shkolla ne shtator 2012 pra kete vit. Kur ishte dita e fundit une dhe miqt e mi ishim gezuar se do pushonim dhe sdo ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashurie
ZOTI IM Më ndihmo në rastet më të vështira Më jepë forcë ta mund të keqën Më jep kurajo të vazhdoj Rrugëve të ardhmërisë Më jepë mirësinë Që ti mbaj miqtë E rrugëve të pista Mos m...
Autori: Steisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu ...
Autori: Klea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza e poezisë
Bagëti e bujqësi Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetëve më të shquar të kohës së Rilindjes.3 motivet kryesore të kësaj poeme janë:1.Malli për atdheun;2.Dashuria për natyrën;3.Misioni:Përhapja e Gj...
Autori: Enny · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Jeta është motivi më primar i të gjithave thesareve që një qenie njerëzore ka.Teksa mendoj për rrugëtimin tim në këtë botë,më lind gjatë gjithë kohës në mendjen time të përgjithësoj dhe e thënë në mënyre të përgjithëshme,gjithÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com