Data e postimit: 2014-02-01 12:50:00
Lexime: 3572
Barcoleta
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Ka të qet qikjo rrugë



- Një kalimtar e pyet njërin
Ka të qet qikjo rrugë
- Ai ia kthen : qikjo rrugë të qet në teste
Po ti per ka je tu shku ....

Vepra te ngjashme
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
Rrugë melankolike Eci rrugës e mendimet më bien si pika shiu, Melankolia më prek në flokë, E më pas bie përtokë. E dua shiun e pabesë, Njëherë qan e njëherë qesh. Ah sa e dua, Kur mbi qiell lëshon rrufe, Qesh me gjithë njerzinë,...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dashurie
ZOTI IM Më ndihmo në rastet më të vështira Më jepë forcë ta mund të keqën Më jep kurajo të vazhdoj Rrugëve të ardhmërisë Më jepë mirësinë Që ti mbaj miqtë E rrugëve të pista Mos m...
Autori: Steisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ëmbël e shiut dhe hapat e ngadalta të ndonjë njeriu që kalon nëpër rrugët e qytetit.Në çdo gjethe rrëshqasin butësisht disa pikla të vogla shiu ...
Autori: Enny · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Jeta është motivi më primar i të gjithave thesareve që një qenie njerëzore ka.Teksa mendoj për rrugëtimin tim në këtë botë,më lind gjatë gjithë kohës në mendjen time të përgjithësoj dhe e thënë në mënyre të përgjithëshme,gjithÃ...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: merushe · Lloji: Ese filozofike · Tema: fjala
Diskutojmë për pasuritë dhe askush këtu nuk thotë se cilat janë rrugët e pasurimit në Shqipëri. Nëse 5% e popullsisë ka para të pafund dhe miliona, a më thoni se çfarë u bë me 90% të mbetur pa pasuri. Si shpjegohet se në vitin 1991 ikëm...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: saffo · Lloji: Poezi lirike · Tema: mbremjes
o mbremje,cdo gje merr agimi i shndritshem ti prape e kthen;kthen dhine,e kthen dhe delen, te prehri i nanes se vet kthen dhe djalin
Autori: nadia · Lloji: Poezi lirike · Tema: mbremjes
O mbremje,gjithcka merr agimi i shndritshem Ti prape e kthen ; kthen dhine, e kthen dhe delen, Te prehri I nenes se vete kthen dhe djalin
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Uji del i kulluar,rrugës bëhet i turbulluar !
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tyre.net
Komenti: pa kuptim fare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com