Data e postimit: 2014-08-02 13:52:22
Lexime: 2990
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Nuk e han qeni qepën !

2.Më shumë vuan ,nga miku i keq se nga armiku !

3.Moti është në anën e punëtorit !

Vepra te ngjashme
Autori: Marisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Miku shumë lehtë bëhet armik,kurse armiku i vjetër vështirë bëhet mik !
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më mirë armiku i drejtë ,se miku me hile !
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shoqeria
Ditari im N’ditarin tim hedh mendimet e mia është miku im,me të bisedoj çdo ditë Aty janë t’gjitha t’fshehtat e zemrës sime Është miku im sekret që m’di t’gjitha fshetësitë n’rreshtat e tij mban gëzimet e mia dhe kur unë ...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qeni Shok e mik Për cdo njeri Në cdo familje Ruan me besnikëri Edhe ndonjëherë kur i bërtet Struk bishtin fillon të ecë Kur t'ia nisësh me të të lodrojsh Luan bishtin dhe të shikon Kur ndokush t...
Autori: Besjana · Lloji: Fabul · Tema: fabula me kafshe
QENI DHE UJKU Një ditë ujku bukë kërkoi, Por qeni ujkun e dëboi, Ujku tashmë shkon në fush’, Edhe barkun plot e mbush. Qenin e lidhën me zinxhir, Të arrijë ushqimin e ka të vështir’, Ujku qenin e shikon, Por ushqimin s’ia afr...
Autori: kiara · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Bijë vendi pikë argjendi. BERAT Një nënë nuk na ka bërë, po një vend kemi të tërë. BERAT Shqiptari shqiptarit nuk ka k'i mburret për trimëri. SKRAPAR Gënjeshtra nuk ka as dorë, as këmbë, as bisht, as rrënjë. BERAT Kur fjala del nga ...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com