Data e postimit: 2014-07-27 23:18:31
Lexime: 3114
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Borxhlisë së keq ,duhet marrë edhe bishtin e sopatës !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qeni Shok e mik Për cdo njeri Në cdo familje Ruan me besnikëri Edhe ndonjëherë kur i bërtet Struk bishtin fillon të ecë Kur t'ia nisësh me të të lodrojsh Luan bishtin dhe të shikon Kur ndokush t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Gjarpërit duhet këputur kokën ,e jo trupin e bishtin !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Shqiptarët vriten edhe për bishtin e dhelprës !
Autori: anxhela hurti · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urte
ujku cimen e nderron por zakonin se harron. dardha e ka bishtin mbrapa.
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Gjeegjeza · Tema: 15 GJeegjeza shume te lehta
1. kur qet bertet {pushka}. 2.me vete e ke po me sy se she {emri}. 3.as nuk hahet,as nuk pihet po pa te nuk rrihet {gjumi}. 4.hin tu kesh del tu kajt {kova e ujit}. 5.dy binjake gjithshka shikojne njeri tjetrin se dallojne {syte}. 6.edhe hahet,edhe p...
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Fabul · Tema: dhelpra mendjemadhe
Ne pulle shum shum larg jetonte ne strofullen e saj dhe te ngrote.NJdite nje tiger i prishi qetesine. DHelpra u nevrikos shume dhe filloj t'iu mburrte tigrit. si guxon ti tiger te me prishesh qetesine kur une kreh bishtin tim te bukur une nuk jam si ju qe...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: Sara Jaupi · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Covid 19
Te nderuar zonja dhe zoterinj Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur sot ketu per te diskutuar rreth problemeve qe ju shqetesojne.Prandaj ndodhem ketu per te dhene idete dhe mendimet e mia qe te gjithe...
Autori: sherin · Lloji: Poezi personale · Tema: dhelpra behet mbretereshe
Nje luan ne na vdiq kur nderkohe dhelpra dinake po hante fiq.Pastaj dhelpra qete qete doli ne milete.Kur dhelpra doli foli:Tani une jam mbretereshe dhe kam fuqi sa nje sulltaneshe,shume do bertas sa kush ben gabime do ti vras.Po shpetoi ndonjeri me te d...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.I marri bën vetëm marrëzira !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Marrëzirat e njeriut,i kanë rrënjët thellë !




Komentet e fundit!

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: hhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeee????????????????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com