Data e postimit: 2022-12-25 17:59:49
Lexime: 1121
Ese: Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?
Lloji: Analize letrare
Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të cilët vendosin standardet për krijimin e shoqërisë.
- Lind pyetja: “Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?” Të flasësh është karakteristikë unike e çdo personi. Secili flet sipas mënyrës së tij të perceptimit të ngjarjeve. Të flasësh mirë është ajo ç’ka bën dallimin. Komunikimi është pjesë e pandashme e jetës tonë. Ne komunikojmë gjithmonë me të afërmit tanë, në ambiente publike, në institucione shtetërore, etj, pra gjithandej. Komunikimi na shërben për të ndarë ide e opinione, për të shprehur interesat tona individuale ose të përbashkëta, të argumentojmë në zgjidhjen e çështjeve të caktuara, etj. Secili prej nesh duhet të posedojë një komunikim të arrirë, jo perfekt, prefeksioni nuk arrihet kurrë. Sigurisht, ne jemi përgjegjës për ato ç’ka themi kështu që duhet të premtojmë një komunikim me takt me palën tjetër për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve të ndryshme.
- Dëgjimi është një element tjetër kyç në përditshmëri. E vërteta është se, në ditët e sotme, shumë pak kureshtje i vendoset fjalëve të thëna nga vet ne por edhe fjalëve të thëna nga dikush tjetër. Shoqëria jonë është shumë e çuditshme, ne flasim pa mbarim, bëjmë thirrje, bisedojmë, shkruajmë, përfshihemi në intervista, takime, mbledhje por ne nuk dëgjojmë. Nëse shikojmë në grupin tonë shoqëror, ne kryesisht dëgjojmë atë ç’ka është e përshtatshme dhe e leverdisshme për interesat tona. Them se ne duhet t’i kushtojmë më shumë vëmendje fjalëve që themi, por edhe fjalëve që dëgjojmë, të mos nxitojmë për të arritur në përfundime, të dimë të komunikojmë duke respektuar edhe këndvështrimin e tjetrit, dhe në këtë mënyrë fjalët tona nuk do të jenë konfrontuese apo egoiste e të çojnë në krijimin e situatave problematike apo edhe ndonjë keqkuptim.
- Të shkruarit është faktori i fundit të cilin po e zhvilloj. Të shkruarit është një proces i rëndësishëm i cili gjen zhvillim në çdo aspekt të jetës tonë. Shkrimi kalon në disa etapa të rëndësishme ku në secilën prej tyre shprehen pikëpamjet e autorit dhe tematikat të cilat ai trajton. Shkrimi është shumë i rëndësishëm në jetën e përditshme. Atë e hasim kudo si p.sh: në një mesazh, në detyrat e shkollës, në dërgimin e e-maileve, në hartimin e projekteve të ndryshme, pra kudo. Një pjesë tjetër përbërëse, është edhe të lexuarit, i cili na shërben për të qenë shkrues më të mirë. Duke lexuar ne arrijmë të përvetësojmë fjalë të ndryshme, të reja, të cilat pasurojnë leksikun tonë. Mirëpo, vjen një kohë ku boll kemi lexuar veprat e të tjerëve, është koha të shkruajmë veprën tonë. Shkrimi i një vepre është një proces i vështirë, por që na ndihmon gjithashtu në rritjen e aktivitetit të imagjinatës tonë po ashtu edhe në përmirësimin e të shkruarit.
- Pra, arrij në përfundim se nëse flasim më mirë, dëgjojmë me kureshtje dhe shkruajmë më shumë do të arrijmë të rrisim nivelin tonë të komunikimit të përditshëm por do të jemi edhe më të përgatitur për zgjidhjen e konflikteve të mundshme të cilat mund të lindin në jetën e përditshme.

Vepra te ngjashme
Autori: SO NA · Lloji: Analize letrare · Tema: UNE DHE TELEVIZIONI
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
Autori: sara · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria ndaj nenes
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesusi
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndry...
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: aqif · Lloji: Analize letrare · Tema: si te vlersojme natyren
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: krijimi i nje referati
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
Autori: Emili Capi · Lloji: Analize letrare · Tema: femijeria
fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se nd...
Autori: Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Mizat
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje enë më Mjalte.Ato rane aty dhe ia nisen te hane me lezet madje per arsye te embelsise se tij ato nuk ndaheshin fare prej tij. Meqenëse nuk mund te shkoq...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gabimet
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
Autori: lulzim · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel. une them se eshte nje ndjesi po po nje ndjesi
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: Arlinda Jashari · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
NENA ime e dashur te dua deri sate vdes. E di qe me do mua andaj pergjigje nuk pres.Kur ti buzeqesh me buzeqeshe e shendrit fytyra ime .Syte e tute te bukur ylber me shtate ngjyra




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com