Data e postimit: 2023-01-27 17:37:59
Lexime: 1539
E ardhmja qe dua
Lloji: Ese pershkruese
Tema: E ardhmja qe dua
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha, është vetëm të lyesh tullat me llaç, ama hollë e hollë duhet të përgatitesh për përmasat e pallatit, për numrin e tullave që do të duhen, për sasinë e llaçit që do të përdorësh, për numrin e dhomave që do krijosh e për numrin e kateve, sa lart do ta çosh. Dhe nëse je i përgatitur për këtë investim, hap pas hapi tullat do të vendosen njëra pas tjetrës. Ndërthurja e këtyre elementeve me punë, mund të krijojë të ardhmen. Pra, kështu e konsideroj une procesin e ndertimit te saj dhe besoj se nëse qëndron dëshira, vullneti e puna, tullat s’do të mbarojnë kurrë. Ama, për të arritur në qellimin e ndërtimit të saj, baza e formimit tonë merret nga familja dhe edukata që ajo na jep. Synimi i edukimit është zbulimi, zhvillimi i aftësive, njohja e botës që na rrethon, e shoqërisë dhe arritja e ekselencës morale. Aty është baza e punës që prindërit kanë ushtruar tek fëmijët e tyre. Në çastin që ne kemi krijuar personalitetin tonë, zbulohet vëmendja që i kemi kushtuar këshillave prindërore. Rrënjët që kemi për të zgjeruar në të ardhmen dhe fruti që do të krijojmë janë të ndikuara pjesërisht nga këto. Gjithashtu, ndikon shumë edhe roli i shkollës në jetën tonë. Sa me të arsimuar të jemi, aq më të formuar dhe të përgatitur jemi për sfidat e jetës. Si gjithë të tjerët, mendoj që të ardhmen time, ta ndërtoj në një mënyrë të veçantë, në një mënyrë që të jem e lumtur, të jem e kënaqur me punën që do të bëj për të arritur aty. Sidoqoftë, edhe kur gjithçka të jetë e arritur, nuk mendoj se ky do të jetë fundi i provave të jetës, ama të jem e stërvitur mirë. Aktualisht, Toka ka disa probleme të përbashkëta globale, dhe nëse ato anashkalohen, mund të ketë pasoja shumë të rënda. Unë dua që në të ardhmen time, të reduktohet ngrohja globale, deri në norma të pranueshme të saj, ndotja e ajrit, ujit e tokës të mos ndikojë në cilësinë e jetës tonë, shpyllëzimi e djegia e pyjeve të ndalohen dhe gjuetia e paligjshme të përfundojë. Në të ardhmen time dua që kur të gjitha këto gjëra të rregullohen, njerëzit dhe natyra të jetojnë së bashku në harmoni. Gjithashtu, ka edhe probleme të tjera, siç janë luftërat, dhuna, vrasjet, përçarje familjare dhe emigracioni. Sot e kësaj dite, bota po vuan nga luftra në disa nga vendet e saj. Në të ardhmen time dëshiroj që të mos ketë më luftra, që familjet të mos përçahen e të shkatërrohen kur shteti zien nga lufta, fëmijët e pafajshëm të mos bien pre e kësaj bote mizore dhe që gratë të mos dhunohen nga injoranca e padituria njerëzore. Ka njerëz të varfër në të gjithë botën. Në të nesërmen e artë, dua që këto njerëz të thjeshtë e të varfër mos të torturohen e të vriten nga genocide fetare, gjinore, raciste, mos të ketë prindër të pashpresë për të ushqyer familjen e tyre të uritur, mos të ekzistojnë fëmijë të vegjël e të pambrojtur që bëhen viktima, pasi duan të marrin një copë bukë. Gjithashtu, dëshiroj që shtetet që janë drejt shuarjes së tyre për shkak të emigracionit të njerëzve për një jetesë më të mirë, të të gjitha aspekteve, të rregullohen, korrupsioni të zhduket, të ketë solidaritet dhe miqësi në ato vende. Poashtu, dua që sëmundjeve tmerrësisht të rënda, siç janë kanceri, turberkulozi, malaria, etj. t’u gjenden mjekime ekzakte për të gjithë njerëzit, dhe ndërkohë që shkenca të evulojë të ketë një zgjidhje për secilën prej tyre. Pra, në të ardhmen time dua që çdo gjë të jetë paqësore, të zgjidhen pa dhunë, situatat problematike globale të zhduken, genocidet e pamëshirshme të eleminohen. Njerëzit duhet të sensibilizohen për të gjitha këto gjëra sot, kurse nesër këto probleme të jenë të zgjidhura ose drejt përfundimit të tyre. Në të nesërmen që unë ëndërroj dua që bota të ketë evoluar, të ketë avancuar. Shpresoj që të jetoj në një nga shtetet më të përparuara të Europës, ama njëkohësisht dua që edhe vendi im, Shqipëria të bëhet njësoj si ta. Në vendin që do të jetoj, perveç profesionit që do të bëj, dua të jap kontributin tim maksimal për personat në nevojë dhe që shoqëria e atij vendi, të jetë një shoqëri e mirë. Dua një jetë të thjeshtë dhe të lumtur, t’i bëj ballë çdo prove të jetës. Të ardhmen time e shoh ndryshe nga e tashmja. Jam e sigurtë që e nesërmja, që unë ëndërroj, është diku atje, thjeshtë duhet të shtrij duart e stervitura nder vite që ta kap.

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh herÃ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com