Data e postimit: 2017-04-24 14:22:19
Lexime: 43183
Ja kush do te jem une ne te ardhmen ...!
Lloji: Analize letrare
Tema: E ardhmja
Autori: Ornela Shehi
Shkolla: 9-vjecare Yrshek
Klasa: IX
Qyteti: Tirane
E-mail: ornelashehi28@gmail.com


Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!!

E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka që ka ëndërruar apo imagjinuar. Që nga ky moment kemi një jetë për të bërë, një varg ëndërrash për të realizuar, një të ardhme që na pret.

Mendoj shpeshherë me veten time dhe mundohem të përfytyroj veten në të ardhmen. Shoh një vajzë e cila nuk trembet pavarësisht pengesave që mund të ketë në jëtë. Një vajzë e bukur, e guximshme dhe e pushtetshme.

Si fillim ëndrraime e parë është të mbaroj shkollën suksesshëm, të jëm një njeri I aftë për veten dhe që të mos ia kem nevojën askujt. Shkollën do të doja ta vazhdoja për shkenca shoqërore në degën e mësuesisë.

Më pas mendoj se do të jëtë moment I përshtatshëm për të krijuar një familje me personin e zemrës ku të mbizotërojë dashuria, besimi, respekti dhe mirëkuptimi mbi të gjitha. E di…!!! Gjithmonë kam dashur të kem dy fëmijë: një vajzë dhe një djalë. Të jenë thuajse moshatar.

Unë deri tani di gati rreth tri gjuhë të huaja: anglisht, frengjisht, spanisht.Një gjuhë e mbetur peng është italishtja . Te fillojë një punë ka qenë pothuajse gjithmonë dëshira ime , por e ndikuar nga mosha e vogël deri tani nuk kam pasur shansin të kem një mundësi të tillë . Është një ndër planet e mia në të ardhmen . Dua të filloj një punë nga niveli më i ulët ku me mundin dhe forcat e mia të jem e aftë dhe e sigurtë për aftësitë e mia .

Patenta , është ajo që më motivon për të ardhmen . Mezi pres të mbush tetëmbëdhjetë vjece dhe të kem në duart e mia atë copë kartoni që do të thotë jashtëzakonisht shumë per mua .Unë synoj që në jetë të jem e lumtur dhe e rrethuar nga njerëz që ma duan të mirën dhe më duan pa kushte . Urrej njerëzit që janë me shumë fytyra , por un e kam një të mirë se jam e durueshme dhe shpeshherë njerëzit që ma duan të miren thonë se ti beson si gur I verbër , por unë prapë u jap një mundësi të dytë se kurrë nuk i dihet . Nese kanë qëllime të këqija ndaj meje kur I ndihmoj dhe mundohem për ta , atëherë Zoti është I madh , ai nuk di të harrojë .

Shoqëria është një tjetër hap I rëndësishëm për jetën e cdo njeriu . Për mua fjala “shoqëri “ nuk mbetet vetëm nje fjalë e thjeshtë dhe e rëndomtë e cila përdoret shpesh në ditët e sotme , por për mua do të thotë RESPEKT . Në shoqëri nuk ka dallim mes njëri-tjetrit , thjesht cështje respekti .

A jemi ne të aftë për të arritur një të ardhme sipas asaj që përfytyrojmë ??

Sigurisht , me pak punë , vullnet dhe shumë besim do të arrijmë larg e më larg . Vetëbesimi është dicka shumë e rëndësishme . Ëndërrojmë për të arritur një realitet duke kaluar shumë hapa gjatë jetës . Duhet të përgatitemi për ulje dhe ngritje gjatë rrugëtimit tonë dhe fyerje e sprova , por ajo cka është e rëndësishmja është ajo që marrim në fund , është ajo që meritojmë .

Kështu që për të bërë ëndërrat e tua realitet dhe për të arritur shumë në të ardhmen tuaj orientohu përmes besimit , beso përmes ëndërrave , ëndërro përmes një qëllimi dhe lëre atë qëllim të bëhet hapi yt drejt së ardhmes .

Vepra te ngjashme
Autori: Pakora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Kush jam unë?
KUSH JAM UNË ? Kush jam unë ,a njoh mirë vetveten? A përpiqem të them gjithnjë të verteten ? Cfarë personaliteti kam? A jam e lumtur për atë çka jam? Si është karakteri im? A mbaj gjithnjë të njëjtin që...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgënjimi
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja qe dua
E ardhmja është ajo që më pret, ajo për të cilën unë po përgatitem. Është e vërtetë se secili nga ne, e ka në dorë të vet të ardhmen e tij. Është si ndërtimi i një pallati gjigant. Me të vërtetë që nëse e sheh në vija të trasha...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...




Komentet e fundit!

Emri: Ahmet Zogu rafmet past, tpast nona
Email: ahmetzogu@tpastnona.ebaba
Komenti: edhe pse jam 2313113433434 vjec me pelqen shume te ha k♣rkaleca deti

Emri: Eriselda Hoxha
Email: adeglahoxha030506@gmail.com
Komenti: Feja Ime E Bukur

Emri: era
Email: eradura@gmail.com
Komenti: ese e bukur me pelqen

Emri: sdhge
Email: fsdf@gmail.com
Komenti:

Emri: Gresa
Email: gresa1234@hotmail.com
Komenti: Eshte teper e mire kjo

Emri: Gresa
Email: gresa1234@hotmail.com
Komenti: Eshte teper e mire kjo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com