Data e postimit: 2018-10-29 17:27:24
Lexime: 19292
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Tema: MJALTI
Autori: Kejsi Dermyshi
Shkolla: ONUFRI
Klasa: VII
Qyteti: ELB
E-mail: kejsikejsi083@gmail.com


Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE VERTETE.Cdo fundjave une shkoj atje por asnjehere nuk me hapen dyert e femijerise qe kam kaluar atje ne shtepine e gjyshes time ku mbizoteron paqqja harmonia dhe qetesia.Atje degjon kengen e zogjve qe livadhisin neper peme plot me fruta.Fluturat shumengjyreshe shkojne lule me lule dhe hapin krahet e tyre dhe leshohen te lira neper hapesiren blu te qiellit.Pjesa qe me pelqen me shume tek ajo shtepi eshte ushqimi qqe gatuhet nga duart e praruara te gjyshes time te embel.Ajo ka receta te cilat deportojne thlle ne shpirtin tim sikur cdo recete e ka nga nje histori sikur ato me hapin dritaret e femijeris time qqe kam kaluar ne ate shtepi.Me pelqqen te degjoj gjyshen time duke me treguar perralla sepse perrallat qqe tregon ajo qqendrojne gjithnje ne mendjen zemren dhe shpirtin tim.Aroma e gjyshes time eshte aroma e te gjitha luleve ne mbare boten.Kur ajo me perqqafoi per here te pare e kuptova se cdo te thoshte fjala dashuri.Tek syte e saj pashe detin e kalter qe here dukeshin te qete dhe pa dallge ndersa disa here dukeshin me stuhi.Une kam kuptuar dicka nga e gjithe kjo kam kuptuar se shtepia e gjyshes time eshte nje vend kaq i vecante per mua sepse ajo shtepi eshte vendi ku une ndihem e qqete.

Vepra te ngjashme
Autori: uljeta lahi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kohet e bukura qe kam kaluar me gjyshen time dhe nje shkrim autobiografik
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare i prinderve te mi , dy njerez te mire , te dashur e punetore , prandaj me dhuronin shume dashuri , gje kjo qe nuk me ka munguar asnjehere . Ne moshen dy ...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "PERRALLAT JANE PASQYRA E JETES TONE"
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje grua e thjeshte pa shume arsim por perrallat i tregonte bukur me ze te ulet sikur donte te me krijonte kushtet qe te me zinte gjumi, por ne fakt rralle ndodht...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: shtepi dhe familja
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shtepi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo ku ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo ku ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa e te ndritcme shtepi eshte ajo qe kalon netet e ftohta p...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: familja ,shtepia
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shte pi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo qe ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo qe ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa plot drite shtepi edshte ajo qe kalon netet e ftohta prane z...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gjyshja
Ese:Shpirti im. Shpirti im shkoi ne amshim domethene gjyshja ime.E kujtoj me mall e me dhimbje e me lot ne sy gjyshen time , ajo ishte si bleta puntore ,si flutura punonte lehte.Ajo shkoi , por do te mbetet gjithnje ne mendjen time e ne zemren time ne sh...
Autori: Griselda Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetimi ne qytetin e Vlores
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me klasen time ne mengjes per te shkuar drejt e ne Vlore. Kaluam aq bukur sa nuk ka. Une me shoqen time te ngushte Linden u obsesionuam nga pamja. U zbavitem ...
Autori: GIZEM SAID · Lloji: Tregim · Tema: ATE QE E KE TASH MOS E HUMB ME TEJ
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes .AI iu ul pran, mori koken ne pleqi dhe i tha: -E di sa shume gezohem kur vjen ti,bir? -Sa -Sa ketu e ne detdhe,madje pak pertej. -Po uneGjyshe ,sa ki...
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...




Komentet e fundit!

Emri: silvana
Email: silvanalami123@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com