Data e postimit: 2013-03-28 00:12:13
Lexime: 36176
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Tema: Me shoqen time
Autori: anonim
Shkolla: petro nini luarasi
Klasa: 11 d
Qyteti: tirane
E-mail: bisha_otr@yahoo.com


Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe eshte e bukur e mire dhe qe me pelqen shume.E mora ne telefon gjoja per te me shpjeguar detyrat dhe un beja sikur nuk kuptoja dhe i thash te vinte ne shtepine time meqe isha vetem. Ajo pranoi edhe erdhi tek shtepia ime.Dhe aty nisi gjithcka.Shoqja ime me tregonte detyrat por un nuk e kisha mendjen tek mesimet por tek ajo.Ajo po shifte disa vidjo ne youtube ndersa un nuk ja ndaja syte.Dhe vjen nje cast qe un e puth ne faqe dhe ajo trembet.Un vazhdova duke i then qe je e bukur dhe simpatike.Pastajun e puth pra por tani ne buz edhe ajo e pranon puthjen.Un i prek kofshat dhe ajo me perqafon shume.Sikur ishim ulur ne karrigen e kopjuterit vetvetiu perfundua ne krevatin tim.Aty nuk u permbajta dot dhe ne filluam te zhvishnim njeri tjetrin.Ato ishin momente fantastike.Un e puthja ate ne cdo cep te trupit te saj. Dhe ne nje moment un i futa k*rin ne b*then e saj. Ajo u terbua fare dhe filoi te bertiste.Pastaj un veprpja me shpejt dhe ajo perseri ajo bertiste me fort.Ishte nje moment shume i bukur kur un i futa k*rin ne p*dh.Mesadukej ajo kishte shum qef qe te q*hej me mua.Me e bukura ishte kur ajo ma mori gojore dhe ishte shume elumtur per kete gje.Kur mbaruam oune un fillova te bej a nje dush dhe ajo erdhi aty ne banje.Perseri un e q*va atedhe ne dush ishte me bukur.Pas disa castesh ne te dy u veshem dhe ajo u largua ne shtepin e vet.Ne kur ishim ne klase ose perjashta ne silleshim sikur nuk ka ndodhur asgje.

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: noel · Lloji: Tregime erotike · Tema: seksi
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa ndaj e fika telefonin dhe vajta ne tualet per tu pastruar.Kur dola pash qe gjysem motra ime ishte lakuriq dhe po futej ne dush.Kur vajta ne banje ajo me pye...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Elda JP · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Ska
Sot Pashe nje enderr... Te cuditshme mund te them. Ndoshta jo aq. Sikur me kanosej heshtja Dhe asgje s’mund te beja. Shume kisha (dhe kam) lene pezull, Por asgje s’mund te beja. Te gjitha planet qe kisha pasur u …zhduken. Nje gare, kush e ...




Komentet e fundit!

Emri: mrs.rina
Email: mrs.3006@outlook.com
Komenti: Turp per ty dhe keqardhje per ata prind qe te risin tyTURP

Emri: Roziklodi
Email: Klodirozi@outlook.com
Komenti: Injorant i shpifur.A postohen kto prralla boshe?

Emri: eva
Email: eva@hotmail.com
Komenti: ...turp tju vije...turp prindeve tuaj cfare femije rrisin

Emri: Anonimus
Email: messinuro@gmail.com
Komenti: Sa i zgjuar paske qene per keto gjera.

Emri: joni
Email: joni@ymail.com
Komenti: bravo llaqi

Emri: Sabina
Email: Ina-ina12@hotmail.com
Komenti: :-@ :-> %-) ;->

Emri: Sabina
Email: Ina-ina12@hotmail.com
Komenti: Pederast i poshter

Emri: Kujtime
Email: Kujtime_kuqi@hotmail.com
Komenti: Si ste vjen turp me shoqen tende ate e ke si moter turp te kesh ku......va

Emri: Arlind Ndrecaj
Email: Arlind @ hotmail.com
Komenti: Shum i mir

Emri: Arlind Ndrecaj
Email: Arlind@hotmail.com
Komenti: Shum i bukur


Emri: Melisa
Email: millionare_babe1988@hotmail.com
Komenti: hahhahahahah

Emri: erza
Email: sevda_ymeri@hotmail.com
Komenti: in

Emri: viktoria
Email: lepurushi1111@hotmail.com
Komenti: ke treguar injorancen tende

Emri: ANA
Email: ANAtri@yahoo.com
Komenti: si ste vjen turp ore shok . u bere ti me q*.

Emri: Djellza
Email: djellza-rrahmani@hotmail.com
Komenti: SHoqja jote ma e ngush osht gjithqka per ty

Emri: sara hogja
Email: sara_hogja@outlook.com
Komenti: ky tregim esht shum i bukur mua me pelqen shum

Emri: ilmije
Email: ilmije.M@hotmail.de
Komenti: une e dua nje poezi shum te bukur per shoqen time qe e dua si moter. pres lajm prej jush

Emri: aurora
Email: aurora-ora@live.com
Komenti: une te dua shum ♥ ti je shum shoqe e mir

Emri: rrezarta dushi
Email: florinda_arta@outlook.com
Komenti: une gjithmon ee dua shoqen time e cila me bon te lumture

Emri: visi
Email: fuck-you@hotmail.com
Komenti:


Emri: erona
Email: erona-statovci@live.com
Komenti: une e dua shume shoqen time sepse tek ajo mund te gjej cdohere beshtetjen e duhur edhe pse tani ne kete kohe nuk ka shume shoqeri te verteta por shqja qe me se shumti e dua edhte Viola dhe ne te cilen kam shume besim

Emri: Erona
Email: erona_eva@hotmail.com
Komenti: dua nje ese per babin tim qee nuk e kom ktu aj jeton ne mergim dhee munngesaa e tij oshtt tek un dhe duaa qe tjaa dergoj dhee ta kuptoj se sa shum e dua dhe sa po me munngon

Emri: shqipe
Email: shipe_shtime@hotmail.com
Komenti: ju lutem dua qe te q....m em dike

Emri: sabika
Email: sabika_kosova@hotmail.com
Komenti: jam duke kerkuar nje thesar por smundem ta gjej nese me ndihmoni un do ja u jap ka 5 cent dhe do jamm shume mirenjohes numri im 045 221 527 me lajmeroni nqoftesee e gjeni ate

Emri: amra
Email: amra-se@kosovaks.com
Komenti: Me duhet nje ese per shoqen time me te ngushte sepse dua te ja shprehi se sa shume e dua a mundeni te me ndihmoni apo te me gjeni nje ese ju lutem pres ndihmen tuaj ..

Emri: liridona
Email: lina-liridoni@hotmail.com
Komenti: pederast

Emri: liridona
Email: lina-liridoni@hotmail.com
Komenti: shoqet duhet me i dash



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com