Data e postimit: 2013-12-11 23:30:26
Lexime: 75152
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shtepia e Endrrave
Autori: Samina Beqiraj
Shkolla: Perparimi
Klasa: 12
Qyteti: Shkoder
E-mail: saminabeqiraj@live.com


Shtepia e endrrave te mia !!

Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen shume natyra padyshim qe shtepia ime dua te jete ne nje vend piktoresk , i rrethuar nga pemet dhe lulet eshumengjyreshe qe te mahnisin me aromen e tyre te kendshme .Adhuroj mengjset qe zbardhin nga cicerimat e zogjve , flladin e lehte te eres qe pak nga pak deperton ne dritaret e shtepise duke e mbushur ate me nje freski te hareshme .
Preferoj qe shtepia te jete komode ku sapo te hapet dera , te shfaqet nje sallon i madh me mure te ngjyrosura me ngjyra te hapura dhe te buzqeshura , te cilat te falin ngrohtesine e strehimit . Ne qender te sallonit ndodhen te vendosur prane njeri tjetrit divanet e bardhe kendore , dhe ne mes te tyre tavolina e kristalte .Ne njerin mur qendron i vendosur Telivizori i madh i cili duket sikur vezhgon te gjithe shtepine . Ne anen tjeter te murit qendron i mbeshtetur rafti me objekte prej argjendi qe kane vlera te medha historike , pastaj ne nje pjese tjeter te tij varet e valezuar perdja , ndersa ne qoshe te mureve qendrojne te vendosura vazott te cilat duken si ushtare te heshtur .Me pas na shfaqet kuzhina e gatimit me bufene e gjate dhe te madhe moderne , me gjitha objektet dhe sendet e saj te gatimit .Ne qender te kuzhines ndodhet Tavolina me karrigat perreth , ku secila karrige perfaqeson nje anetar te familjes , duke shijuar gatimet e mrekullushme .
Pjesa tjeter e shtepise karakterizohet sigurisht nga dhomat e medha te gjumit , dhe dy banjot . Sigurisht qe shtepise nuk i mungon as dhoma ku ndodhet bibloteka , vendi ku mban te fshehura mijera histori dashurie , filozofie , lufte me pak fjal nje bote te tere imagjinare . Mbi te gjitha kete hapesire kaq gjigande e ploteson familja , ata persona te cilet te mbushin me dashuri dhe mbeshtetje ne cdo moment te jetes !!

Vepra te ngjashme
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrimi i nje pjese te shtepise
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me t...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: shtepia imagjinare
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrr...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor t...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...




Komentet e fundit!

Emri: klea
Email: klevisabufi167@gmail.com
Komenti: Super te lumte /

Emri: sara
Email: desarahasaj33@gmail.com
Komenti: I like very nice:-P

Emri: lena
Email: lena@gmail.com
Komenti:

Emri: sanda
Email: sandaseda17@gmail.com
Komenti: shum e bukur:

Emri: Girl
Email: simonsemanjaku@gmail.com
Komenti: Shm me imagjinate

Emri: crendesi ka
Email: crendesika@hotmail.com
Komenti: Shum pershkrim i bukur .Duhet te kishit permendur pak me shume familjen qe e ben te bukur shtepine

Emri: adela
Email: adela@outlook.com
Komenti: Bukur Shpresoj te me hyje ne pune...!!!

Emri: mirjeta
Email: riad.11@outlook.com
Komenti: shum e keqe qekjo eseja muret e qmuret qa s'kishe shkruajtur me vjen keq po s'pom plq....!!!!

Emri: ina
Email: inaina@gmail.com
Komenti: pershkrim shume i bukur shpresoj te me hyje ne pune

Emri: Besjana
Email: besjana_buzra@hotmail.com
Komenti: Shm e bukur te till e duam te gjith


Emri: besjana
Email: besjana_buzra@hotmail.com
Komenti: shum pershkruim i bukur kjo shtepi imagjinare



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com