Data e postimit: 2016-10-02 20:51:43
Lexime: 6167
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Autori: bruna
Shkolla: thimi marko
Klasa: 11a
Qyteti: korce
E-mail: brunakorce@yahoo.com


Bruna Gjergo Jorgji
23.05.2011 ·
JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendon se e ke mesuar!!
Here e nget ti... here te nget ajo.
Ka force te te drejtoje shpesh per ne rrugen e saj...
dhe shpesh here te ben te pafuqishem...
Te jep njerez te rendesishem por jo mundesi per ti mbajtur ata prane vetes.
Te jep lumturi, por jo caste per ta jetuar ate...
Te ben te dobet, derisa te iken deshira per ta jetuar, dhe perseri vazhdon....
Sikur nuk ka ndodhur asgje...
Te le te prekesh lumturine dhe pastaj ta largon ate...
Te jep njerez qe te duan...
Njerez qe ti do...
Dhe ne fund ti merr te gjitha...
Ajo fiton...
Dhe Ti, ngelesh perseri vetem... Duke e jetuar ate por jo si do doje ti por si te drejton ajo........................

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: AJSELA SHTJEFNI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: AUTIZMI
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjere fatkeqesisht vijne per te jetuar nje jete te dhimbshme.Keshtu ndodh edhe me autizmin ,nje crregullim nga i cili shume njerez ndihen indiferente dhe te l...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm vetes cdo njeri prej nesh. Lindem , u rritem , dhe ja ku jemi tani duke jetuar ne vitin 2013 . Të harrojm te shkuaren , Të jetojm te tashmen , e te meso...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Armonela · Lloji: Leter · Tema: Fatkeqesia
E dashur vetja ime, Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pa...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...




Komentet e fundit!

Emri: xhesika
Email: xhensikaballa@yahoo.com
Komenti: its very good bravoooo

Emri: xhesika
Email: xhensikaballa@yahoo.com
Komenti: its very good bravoooo

Emri: Hatixhe rroshi
Email: Hatixhetirane@yano.com
Komenti: Very good

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Shum bukur mendoj sequhesh Bruna.. Te lumte,per kete proze kaq te bukur dhe me vargje te mbushura me plot fjale te drejta.. Te pergezoj...

Emri: WTF
Email: brunakorce@yahoo.com
Komenti:

Emri: WTF
Email: brunakorce@yahoo.com
Komenti: i dont like



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com