Data e postimit: 2020-07-25 16:10:09
Lexime: 5250
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar.
Lloji: Tekst shpjegues
Tema: Jeta
Autori: Ornela Sinan
Shkolla: Raqi Qirinxhi
Klasa: 12B
Qyteti: Korce
E-mail: ornelasinan@gmail.com


Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar.

Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat por ata nuk e kuptojne se ata qe diten kur kane lindur kane marre dhuraten me te bukur, jeten.
Ndoshta ajo nuk mund te jete e perkryer ose me sakte nuk mund te jete gjithmone ashtu sic ne e duam por ajo eshte pjese e jona dhe ne duhet ta jetojme ate ashtu sic na serviret. Here jemi te lumtur e here jemi te trishtuar ,here mendojme se kemi arritur cdo synim e here biem pertoke,here qeshim e here qajme por asnjehere nuk duhet te fajesojme veten apo te mos e duam jeten, pasi jeta kjo eshte, nje det plot trazira e kur dielli lind atehere gjithcka merr tjeter ngjyre gjithcka qetesohet dhe I kthehet normalitetit. Ndonjehere merzitemi aq shume per situatat qe ne na ndodhin saqe e harrojme bukurine dhe rendesine e jetes,madje harrojme se gjithmone pas nje shiu del dhe nje diell dhe ky diell do te behet burim qe ne kopshtet tona te celin perseri lulet edhe me kengen e tyre harmonike zogjte do te cicerrojne perseri. Te gjithve na ndodh te merzitemi per nje deshire te parealizuar por harrojme qe ne bote ka me mijera femije qe nuk ju eshte realizuar asnje deshire. Madje ndonjehere acarohemi kur nuk hame dicka qe ne e pelqejme por harrojme perseri qe ka me mijera femije qe po vdesin urie.I kemi te gjitha kushtet e perseri ankohemi,bertasim e ulerasim me te madhe nderkohe qe dikush diku hesht kur e dhunojne ,e pra kta jemi ne deshirojme qe cdo gje te jete perfekte pa kaluar asnje situate merzie dhe deshperimi nderkohe qe ne derdhim nje pike lot per nje teke nje jetim,nje i uritur apo dikush qe dhunohet kerkon nje pike lumturi.E cfare ben ti? Asgje thjesht mundohesh te bindesh veten se nuk ke nje jete te bukur apo se cdo dite te jetes qe ti ke kaluar eshte kot,e ke shume gabim hiq cdo mendim qe ti e ke ngulitur ne mendjen tende mesohu te jesh empatik dhe te vendosesh veten ne vendin e te gjithe atyre qe jane te trishtuar vetem atehere do te mund te arrish te kuptosh se jetesa e cdo dite qofshin ato me diell re apo shi nuk jane asgje vecse jeta.
Jeta nuk eshte nje fushe me lule dhe ti duhet te nuhasesh cdo lule te kesaj fushe por jeta eshte plot peripeci ose e thene ndryshe jeta eshte nje lufte prandaj jeto cdo dite te saj sikur te ishte e fundit dhe me beso vetem atehere ke per ta kuptuar rendesine e saj madje kushdo qe do te te pyese se cfare eshte jeta ti do dish ti japesh nje pergjigje sepse atehere do mundesh ti rrefesh cdo moment qe ke jetuar. Jeto por pa u penduar shijo cdo moment sic te vjen por pa e tepruar por sido qe te vijne situatat ti perseri mos harro te jetosh dhe mbi te gjitha te falenderosh zotin dhe ata qe te dhane jete sepse fale tyre ti ke mundesi te marresh fryme!!

Vepra te ngjashme
Autori: frenki hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta jone
Ese per jeten A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju r...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes, dhe harrojme se po harxhojme dite e dite te tera qe njerezit luten me shpirt ti kene e tju rikthehen. Dhe j...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kthimi i Perjetshem
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndricojne te njejtat ngjarje. Shume mire, atehere… Dhe cfare kuptimi kemi ne, ne ate vajte dhe ardhje te fillimeve dhe fundeve, dhe te kohes, dhe te...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt vdekjes. ne lindim,jetojme dhe ne fund shuhemi e me pas harrohemi. ne kthehemi ne nje kujtimit te harruar, te humbur diku ne skajet me te thella te mendjes...
Autori: Ronela koçi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com