Data e postimit: 2012-10-14 04:34:42
Lexime: 8326
keto me mesoi jeta
Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta
Autori: fjori
Shkolla: ali iber neza
Klasa: 10
Qyteti: kamez
E-mail: livia_qose@hotmail.com


Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lumtur.....Eshte bukur te kujtoj qe atehere isha thjesht 1 elektron i lire...Ajo bote plot ngjyra u venit nga pak..Fillova te ngjisja shkallet e vetme...Askush nuk me dha dor...en per te me ndihmuar te shkoja diku.....te shkoja atje....ne stacionin tim te lumturise...kam ecur shume,u corra shume nga kjo dhimbje....tradhetite e shoqerise me bene te bija pertoke....e qeshura e femise,u khye ne nje ngasherime e nje te rrituri...une nuk isha me ylberi i gezimit...jetova nje adoleshence te perlotur...shoqeria e vertete nuk kishte trokitur tek une...kam qare ,po...kam qare shume per ti bere balle cdo thike qe me eshte ngulur pas shpine,jam vrare sepse jam lenduar...sepse kam besuar verberisht tek njerezit..asnjehere nuk i hodha poshte dhe pse me kane lenduar.ende ne shpirt kisha mbetur ajo femija e vogel e padjallezuar..nuk e mohoj edhe une kam share te tjeret...edhe une kam gabuar,por sepse kane gabuar ata te paret..une nuk jam perfekte,por jam kjo qe qesh,jam ajo qe i lumturohet cdo sec.te jetes,por jam dhe ajo qe ka qare e vuajtur shume.Askush deri me sot nuk ka arritur te me njohe,pasi askush nga ata nuk ish jesteku qe ka mbajtur cdo lot,askush nga ata nuk ka qene mbeshtetja kur une kam ndjere dhimbjet e zhgenjimit,panvaresisht gjithckaje une e njoh veten time...sot,jam ne 1 stad me te larte te jetes,por prap them se kam shume per te zbuluar.Nuk di se dhe sa do te jetoj,por di te them: Qe edhe ne majat e dhimbjes,une do kercej e lumtur,...Sepse asgje dhe askush nuk mund te me mohoje buzeqeshjen……..

Vepra te ngjashme
Autori: Enki · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...




Komentet e fundit!

Emri: kosova
Email: kosova.777@live.com
Komenti: shum e bukur dhe prekese

Emri: L.z
Email: Principessa_ime@shqiptar.eu
Komenti: Me pelceu shm.bravissima!

Emri: Ajo goca
Email: Ela.elu@live.con
Komenti: Veryyy niceee!

Emri: Xhona
Email: Xho-xhona@hotmail.com
Komenti: Shm shm shm e bkr

Emri: Anisa
Email: Ani_anisa@shqiptar.eu
Komenti: Mplqen shumm

Emri: Kle
Email: Klea_kle@live.com
Komenti: Superrrq

Emri: SiLvio
Email: SiLvio.LaKaj@live.it
Komenti: Shum Shum Bukur , Bravo !

Emri: alesja
Email: kristjanibajzjani2011@live.com
Komenti: super me plq shuuuuuuuum



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com