Data e postimit: 2023-10-28 20:35:34
Lexime: 670
Rreze dielli
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nena
Autori: Enki
Shkolla: Arberia
Klasa: 8
Qyteti: Tiranë
E-mail: enkiuku2009@icloud.com


Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ajo te ciles I detyrohem per gjithcka. Te dua cdo moment cdo sekond te jetes sime. Dita dites po kujtoj fjalet e tua qe me keshilloje kur une isha e vogel dhe qe me keqardhjen me te madhe nuk i kam kushtuar shume rendesi. Ti me ke qendruar afer edhe ne periudhen time me te keqe, ke ardhur naten dhe me mbuloje qe askush nuk do ta bente nje gje te tille. Je dhe do mbetesh mbeshtetja ime me e madhe. Une e kuptoj qe je krenare per mua edhe pse asnjehere nuk e jep veten, e di qe ti ndihesh me fat qe me ke edhe pse asnjehere nuk ma ke thene. E kam shume te veshtire te flas per ty sepse fjalet nuk te pershkruajne dot. ... je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne cdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem je ti ajo qe mi mesove hapat e para te jetes sime , me tregove rrugen e drejt dhe rrugen e gabuar .. je thesari me i cmuar ne bote .. Dhe sot dua qe buzeqeshja te mbizoteroje tek ti..

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: DRITANA HIDA · Lloji: Ese vleresuese · Tema: NENA
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell nga qielli dhe e ka sjelle ketu…perkrahe meje…dhe pikerisht ky engjell esht ajo …e kush tjeter pervec nenes sime?Sepse eshte ...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Esmeralda · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumturia jote mposhti dhimbjen.Nuk mund te kujtoj,por di te imagjinoj veten ne krahet e tua,teksa ti me falje ngrohtesine qe askush vec teje nuk mundet te ma ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com