Data e postimit: 2012-10-09 10:11:22
Lexime: 10152
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
Tema: Jeta
Autori: Ema
Shkolla: Fan Noli
Klasa: 9B
Qyteti: Tirana
E-mail: emahaxhiu@yahoo.com


E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kulm.Mbaj mend shume mire dhe veshjen qe kisha.Si gjithe nxenesit e tjere kisha nje perparese te zeze me jake te bardhe.Kisha mbathur kepuce te zeza me shkelqim e poshte tyre kisha nje pale corape me dantelle ne pjesen e siperme, me nje ngjyre te bardhe te hapur e te embel.Floket i kisha fare te shkurtra e nuk mund ta harroj kurrsesi se kisha nje pale syze me ngjyre te kuqe.Canten e mbaja ne cdo moment prapa shpines , e se hiqja.Dy dhembet e pare me mungonin dhe tani kur shoh foton , me vjen per te qeshur.Thjesht nuk arrij ta kuptoj faktin se si kalon koha.Koha me duket si era.Fillon te fryje ngadale e ngadale, e pastaj pas disa minutash ka raste kur fryn aq shume ere sa merr me vete dhe floket tona.Dhe koha keshtu eshte.Iken ngadale cdo ore,cdo minute,cdo sekonde e me pas kalojne muaj e vite.Kur kujtoj te shkuaren time them me vete:Ah, sikur te kthehesha dhe nje here mbrapa kur isha ne diten time te pare te shkolles,sikur vetem per pak caste.Dhe jam e sigurte se ne nje te ardhme jo shume te larget une do te pershperis perseri:Sikur te kthehem dhe nje here ne nje vajze pesembedhjete vjecare , perseri ne klase te nente.Do ta them , po do ta them kete gje se une e njoh veten time, po po e njoh.E kam pyetur dhe do ta pyes veten mijera e mijera here se si valle iken kjo kohe.Edhe pse e di se askush nuk do te me jape pergjigje..........

Vepra te ngjashme
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Takimi me "veten tende"
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajze qe e ka zene gjumi,nje tjeter po degjon muzke dhe ja aty shikoj veten time..energjike e qeshur. Ajo po vjen drejt meje e me pyet: "Kush je ti?" Dhe un i ...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Elda JP · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Ska
Sot Pashe nje enderr... Te cuditshme mund te them. Ndoshta jo aq. Sikur me kanosej heshtja Dhe asgje s’mund te beja. Shume kisha (dhe kam) lene pezull, Por asgje s’mund te beja. Te gjitha planet qe kisha pasur u …zhduken. Nje gare, kush e ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...




Komentet e fundit!

Emri: e...
Email: artea.merolli@hotmail.com
Komenti: /

Emri: anonim
Email: desi@yahoo.com
Komenti:

Emri: des
Email: hektor.myrteza@facebook.com
Komenti: bravo

Emri: brikena
Email: ar_ta2000@hotmail.com
Komenti: Jeni shumm tmir vashdoni qeshtu me ese

Emri: keti
Email: ketilena@yahoo.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :) Koha iken e nuk kemi ca t'i bejm, keshtu qe duhet ta jetojme cdo moment qe kujtimet per ta te mos zhduken bashke me kohen. Kthimi ne kohe ka per te qene gjithmone nje deshire e madhe, por ne duhet ta bejme te tashmen po aq te bukur qe, sic the, ne nje te ardhme te afert apo te larget qofte ne te duam te kthehemi. Ta jetojme momentin sepse eshte ajo cfare vlen me shume. Me pelqen shume eseja, me nje mesazh kuptimplote. :) Nice Ema!! :D



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com